Frukt frukost
Äter ni fruktfrukost?
Mitt bästa tips på sommaren: Melon sallad
Välj så många melon sorter du hittar och skiva dem smått och ev ha i även annan frukt som tex banan (inte i mitt fall dock eftersom jag ogillar banan skarpt..) varför inte jordgubbar eller halvkokta rabarber etc.
Strö över med linfrön och drick till det ett glas lättmjölk.
En skiva fullkorn med favorit pålägget och man mår som en princessa hela dagen fram till lunch.
Mvh Linda
Är tyvärr fast i saltträsket! Måste ha te i massor o gärna en grov macka m salt pålägg. Rökt skinka el kalkon…älskar salt o rökt, kanske för att jag är norrlänning. Vi ska ju vara lagda åt det hållet. :) Sk "riktig" frukost gör mig illamående. I stort sett hela fam har svårt för mat till frukost. Däremot äter vi en tidig lunch istället.
Är inte så förtjust o sött men frukt är alltid gott. Chips o ostbågar däremot…ujuj, faaaarligt! ;) Har kommit in i ett ryck m OLW´s dill o gräslök o mjölkchoklad till…låter helknäppt men är ack så *syndigt* gott. Måste skärpa till mig!
Hoppsan, kom visst från ämnet där! F´låt! :)

jag är lika dan!
Jag har ju varit godismissbrukare i så många år men hör och häpna!!
: Tack vare lite ändrad kost från vittmjöl till fullkorn, frukt ist för godis och nötter ist för chipps så ja jag har faktist äntligen sett resultat från mina sit-upps och armhävningar och måste skryta med att jag börjar se riktigt deffad ut hi hi
-Så jag är helt rabiat nu och bara älskar fullkorn och frukt och godis bara ibland.
Men kalkon mm är jätte bra pålägg!
-Så fortsätt med det du.
Vänligen/Linda numer ganska godis fri..