Vem bestämmer
Vem bestämmer vad som ni ska äta?
Stolt ägare till tre La permer
Jag själv. Egen människa så bestämmer ingen annan.
Jag lagar maten här hemma mest också. Sambon kommer såklart med önskemål han med.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Genom åren har det nog varit mest jag, eftersom det oftast har varit jag som har lagat maten. När mina tjejer som små började hjälpa till blev det en förändring, då blev det att vi tillsammans bestämde vad vi skulle laga och äta. Så har det fortsatt. Nu bor ju inte tjejerna hemma, men fortfarande kommer vi gemensamt överens om vad vi ska äta när vi träffas. När killarna och jag äter tillsammans så kommer vi överens om vad vi ska äta 😊
/Désirée
Jag frågar alltid min man vad han vill ha men han gillar också mina förslag.
Efter alla år tillsammans så har vi en repertoar av recept som vi båda gillar.
/Maria

Det är ju jag som planerara och bestämmer samt lagar maten.Men sonen och mannen får gärna komma med förslag.Men i grunden är det jag.
Stolt ägare till tre La permer
Jag och min sambo skriver matlista tillsammans varje vecka, så vi pratar ihop oss om vad vi vill äta. Det är dock jag som lagar maten 99 gånger av 100, för att jag vill och tycker det är roligt.
Jag, eftersom jag bor ensam. När jag är hos mamma så bestämmer vi tillsammans. Kan vi inte komma överens eller är sugna på helt olika saker så lagar var och en mat åt sig själv.
//Jessie