Smörgåstårta
Idag ska jag fixa ihop en smörgåstårta.Sonen fyller år imorgon och han har önskat sig en smörgåstårta.
Gillar ni smörgåstårta eller är det något ni aldrig gör?
Stolt ägare till tre La permer
Jag har bara gjort smörgåstårta en gång och det var på 90-talet tror jag😉
Det är jättegott tycker jag.
/Maria
Har aldrig gjort det själv, men äter gärna om jag blir bjuden.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Jag gjorde smörgåstårta ganska ofta förr, men nu var det ganska längesen.
/Désirée
Föråt mig på 70-talet. Nu äter jag inte gluten dessutom, men det skulle väl gå att fixa om jag ville - men det vill jag inte. 😉
Jag gillar det, sambon älskar det
Men jag är för lat för att göra egen, tar för mycket tid.
Köper gör vi sällan, dyrt och de flesta har mimosasallad och sånt i, vilket vi inte gillar
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Nej, jag tycker inte det är gott
//Jessie
Jag älskar smörgåstårta, specifikt min systers smörgåstårta, vegansk och vetefri. Jag har aldrig gjort någon själv, som mest gör jag smörgåstårteinspirerade mackor om jag har tillräckligt många ingredienser hemma.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
#7 Namiko, tror du att du kan få receptet på din systers veganska smörgåstårta?
/Désirée
#8: Tro mig, jag har försökt. Som mest fick jag upprabblat några av ingredienserna så jag har gett upp på att få ett riktigt recept.
Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.
Asch då! Det finns ett bra recept i Det veganska köket och troligen något på Vegomagasinets hemsida, så vi får hålla tillgodo med dem 😊
/Désirée

En riktigt god saftig smörgåstårta med fisk och skaldjur är en riktig favorit!
#11 Så fin den ser ut😊
/Maria

#12 En av sönernas flickvänner äter inte fisk och skaldjur så vi fick hoppa över det den här gångebn.
Stolt ägare till tre La permer