Mat-TV
Tittar du på mat-tv och lagar du mat efter det?
Stolt ägare till tre La permer
Faktiskt aldrig.
Eftersom jag inte är särskilt road av matlagning så tittar jag inte på mat-tv. Däremot brukar jag titta på baknings-program, typ Hela Sverige/England/Danmark bakar.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Jag tittar gärna på Mat tv.Igår så såg jag på Ginos italienska frestelser så ikväll blir det italiensk mat
Det enda matprogramet jag följt slaviskt är masterchef Australien. Älskar programledarna. Just nu tittar jag på crazy delicious. Inte så mkt för matlagningen utan för att en av mina idoler och förebilder inom mat är programledare - Heston Blumenthal. Man kan få lite tips o idéer. Inte mer
…………………………………..
Sajtvärd sällskapskaniner och häst och ridsport(Rexkanin inaktiv)Medarbetare fibromyalgi och diabetes
Driver Djurflockens hunddagis och Djurflockens kaninomplacering
Inte på TV, men tittar gärna på matlagning på youtube! Har intresse för östasiatisk mat så det är mycket kinesiska videos nu 😃
Jag har tittat på alla olika matprogram när mina söner bodde hemma , vi tittade på det tillsammans , vi gillade Per Mogren , han har ett så coolt kök , Visst lagade vi hans maträtter då och då . Spännande när vi alla 3 tycker om att laga mat , min ena son har gått utb. Hotell o Restaurang , min andra son va mycket intresserad av mat och dess inverkan på kroppen . 😊
HH 🙂
Jag tittar på mat-tv och tycker att det är roligt och inspirerande och jag lagar gärna mat inspirerad av vad jag har sett 🙂
#6 Vem är Per Mogren? Honom har jag missat helt.
/Désirée
Tror Soliga jag menar Per Morberg.
#8 Tack JMW , visst är det Per Morberg jag menar , , 😃 blev lite fel , som det kan bli , kan hända vem som helst . 🙂
HH 🙂

Jag ser gärna Jamie Olivers program, och gillar även att se när Ernst lagar mat. Jamies recept har jag gjort flera gånger.
Jag har fått tips om Gino men lyckats missa när det visas, det verkar ju inte dumt, snyggt Monica!
Jag ser gärna matTV. Jamie Oliver har varit min favorit i många år.
/Maria

Ginos program går ju vid en lite dum tid.Ettan klockan 17.35 måndag-torsdag.
#14 Passar mig perfekt 😊
/Maria

#15 Mig med Vi äter strax före det och sen är det en lagom långh stund att se på TV innan man gör ett sista ryck för dagen.
#14 Programmen finns även på SVT Play. https://www.svtplay.se/ginos-italienska-frestelser
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Bröderna Price, en dansk serie.
#18 Ja, det är bra!