Trevligt!
att det blev en matgrupp också!

Kul att du tycker det! Välkommen hit!
//Pernilla

Det här blir najs. Vi kan ju ta hit några av våra egna uppskattade inlägg från AG för att fylla på lite.
ps Var ska man lägga svamprecept någonstans?

Tjena Aktietrader,
jag skulle stoppa svampen under Det sköna gröna, eftersom det känns som lite vegetariskt. Kom gärna med andra förslag på kategorier eller namn så det blir tydligt! Ville bara ha lite mer inspirerande namn än "Kött", "Vegetariskt", "Efterrätter"…
Ser fram emot receptet - har du hittat mycket svamp ute i skogarna i år?
//Pernilla
Jag vill ha en "Snabbt och enkelt"! En sådan där grupp där man ska skriva lite om färdigmat, snabbmat och sånt som är enkelt att slänga ihop något snabbt när man kommer hem trött från jobbet.
Mvh // Johan

Johan,
visst, det kan vi ha. Grunnar på namn bara. "Snabbt och enkelt" låter iofs rätt bra. Var lite inne på "Under tjugo" men var rädd att man skulle tro att det handlar om barnmat… ;)
//Pernilla
Den kan heta "Mc Donnald's och andra hemskheter" ;-)
Tom
Jag tänkte skriva om potatismos men jag tycker inte riktigt att det passar under Det sköna gröna eftersom jag förknippar det med sallad och sånt. Svampsås känns inte heller helt klockrent i den gruppen.
Jag har tyvärr inte några bättre förslag just nu (klockan är midnatt och min hjärna är ganska slut… :-)
Tom
"Snabbt & gott" ? Men fokus får gärna landa på nyttiga saker, kan vi inte få nog av. Nyttigt, snabbt och gott. Är säkerligen fler som vill motverka den begynnande bulan och stressmagen, men ändå kuna laga snabba rätter.

SEG döpte jag en sträng på AG till, Snabbt, Enkelt, Gott =)
tyvärr blev inte den så välfylld har jag för mej

Okej.
Jag funderar på att köra ett Snabbt, nyttigt och gott - tema nästa gång det är dags att byta och då också skapa en ny diskussionsgrupp som döps efter temat. Så kan vi spara allt som kommer upp på ett vettigt sätt.