Udda sak: grönsakssvarv
Gick igenom några gamla tidningar igårkväll o hittade en artikel om en kvinna o hennes grönsakssvarv i Leva & Bo. Det låter som en helkul grej! *Vill ha*! Både till mig själv o kanske att ge bort till ett par kompisar som gillar köksgrejor. Har ngn här en sådan o använder ni den, el samlar den bara damm?
Vad är det? :)
Åh, ja, det är jag också sugen på. Det är en pryl som gör att man kan göra liksom långa spaghetti av olika grönsaker, t.ex. morot och äpple.
Här har ni en bild. Den ser ut precis som den jag såg i tidningen…ska jag måsta nalla av fjälltomtpengarna…*igen*?! ;)
Borde dock finnas billigare tycker man.. *letar*
Ja den var otroligt dyr.
Freeeeedrik! Ngt för en proffsförsäljare som dig… ;)

He, he…vi har kollat på svarvar…de om något är ju en riktigt kul "köks-gadget", men de hamnar i den där prisklassen. Nu var det ett tag sedan jag kollade så det får bli till morgonkaffet =)
Ebay har för $49 - men tyvärr tillkommer frakt. Blir ganska billigt ändå, eftersom dollarn är så låg just nu.
hmm, det där msåte jag fundera på med e-bay. Min bror önskar sig verkligen en grönsakssvarv sedan han såg en på När och Fjärran en gång. Men 995 spänn är alldeles för dyrt!