Matlust iFokus

Matlust

Etikettköksutrustning
Läst 3813 ggr
MaMaMade
0

Udda sak: grönsakssvarv

Gick igenom några gamla tidningar igårkväll o hittade en artikel om en kvinna o hennes grönsakssvarv i Leva & Bo. Det låter som en helkul grej! *Vill ha*! Både till mig själv o kanske att ge bort till ett par kompisar som gillar köksgrejor. Har ngn här en sådan o använder ni den, el samlar den bara damm?

Karmatarerskanise
0

Vad är det? :)

Anne
0

Åh, ja, det är jag också sugen på. Det är en pryl som gör att man kan göra liksom långa spaghetti av olika grönsaker, t.ex. morot och äpple.

MaMaMade
0

Här har ni en bild. Den ser ut precis som den jag såg i tidningen…ska jag måsta nalla av fjälltomtpengarna…*igen*?! ;)

http://www.reneevoltaire.se/Produkter/index.php?id=35

Anne
0

Borde dock finnas billigare tycker man.. *letar*

Karmatarerskanise
0

Ja den var otroligt dyr.

MaMaMade
0

Freeeeedrik! Ngt för en proffsförsäljare som dig… ;)

eventkocken
0

He, he…vi har kollat på svarvar…de om något är ju en riktigt kul "köks-gadget", men de hamnar i den där prisklassen. Nu var det ett tag sedan jag kollade så det får bli till morgonkaffet =)

Anne
0

Ebay har för $49 - men tyvärr tillkommer frakt. Blir ganska billigt ändå, eftersom dollarn är så låg just nu.

clivia
0

hmm, det där msåte jag fundera på med e-bay. Min bror önskar sig verkligen en grönsakssvarv sedan han såg en på När och Fjärran en gång. Men 995 spänn är alldeles för dyrt!