Matlust iFokus

Matlust

Etikettmatprat
Läst 1150 ggr
Anne
0

Scans grillnyheter...

Jag har precis varit på presslunch på Scan! Haha, vilka grejor man får göra när man är matbloggare.. :) Det var i alla fall hemskt roligt - det var jag, Clivia härifrån Matlust, och massor av journalister. Och Thomas Ravelli!

Vi fick höra allt om nyheterna - bland annat färdiga grillspett, en ny kryddning på flintastek, och frysta hamburgare redo för grillen - och framför allt fick vi smaka. Mmm! Tur att jag flyttar till hus - och grill! - om bara ett par veckor…

johan
0

Färdiga grillspett och grillredo hamburgare låter ju som en strålande idé för en spontantpicnic med engångsgrill!

Mvh // Johan

clivia
0

ja det som vi fick smaka var väldigt gott, även om jag personligen kommer att dra på lite mer kryddor på de där färdiga grillspetten… Framför allt fick vi många goda tillbehör - favoriten var färskost med citron!

Jag kommer nog att fortsätta krydda mina köttbitar själv men det är kul att få se vad som finns! Och ibland vill man vara lite lat. De där hamburgarna fick vi inte testa men det lät väldigt praktiskt!

CBA
0

Jag har köpt två Korv nyheter, visseligen inte Scan men den biten jag provsmakade i butiken var väldigt god. Det är grillkorvar från GOL [GÖL], Tzatziki och Frankfurter heter dom…. det var tzatzikin jag provsmakade.

Gott gott gott till potatissallad :o)….sommarmat….

Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.