Matlust iFokus

Matlust

Etiketterdesserterfruktgodis
Läst 1849 ggr
Anne
0

Bästa påskgodis?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, vad fick ni ert påskägg? Och vad hade ni velat ha..? Mitt påskägg innehöll bara godis från Anton Berg - marsipanägg, mandelägg och chokladägg. Precis som jag vill ha det :)

Pia
0

Har blivit så pragmatisk med åren… emellanåt, så jag vill bara ha praktiska saker i påskägg o dyl - typ kattvaccination *nej går inte att äta*. Så det blev jag nöjd med:)

Och så köpte jag lite choklad från Chokladfabriken, så man tillgodoser även det behovet…:)

Anne
0

Haha, kattvaccination.. Ja, jag vill ju helst ha en liten kattbebis i påskägget, eller i alla fall i trettioårspresent.. Choklad är näst bäst, typ :)

AndersE
0

Anthon Bergs mandelägg är farligt goda. Det är tur att de nästan bara går att få tag på till påsk. För då går det åt några påsar…

Sofios
0

Sorini - italienska chokladpraliner och Anton Bergs marsipanägg. Äggen är så härligt massiva! Har nog ingen motsvarighet tror jag.

kjersti
0

Tål inte choklad… Tur för mig! skulle äta för mycket. Vindruvor och gyllenbär blev det i stället..

Pernilla
0

Här blev det oätliga men o-så-sköna trädgårdsmöbler i ägget… och en hel del påskgodis också. Måste erkänna att jag är helt såld på sliskiga Carlettibananer i mörk choklad… skum och mörk choklad går över huvud taget gärna hem hos mig…

clivia
0

vilka finsmakare ni är…

Mitt favoritgodis är - eh - såna där sockriga skrikigt färgade dragéägg. Och skumgodis för all del.