Bästa påskgodis?
Ja, vad fick ni ert påskägg? Och vad hade ni velat ha..? Mitt påskägg innehöll bara godis från Anton Berg - marsipanägg, mandelägg och chokladägg. Precis som jag vill ha det :)

Har blivit så pragmatisk med åren… emellanåt, så jag vill bara ha praktiska saker i påskägg o dyl - typ kattvaccination *nej går inte att äta*. Så det blev jag nöjd med:)
Och så köpte jag lite choklad från Chokladfabriken, så man tillgodoser även det behovet…:)
Haha, kattvaccination.. Ja, jag vill ju helst ha en liten kattbebis i påskägget, eller i alla fall i trettioårspresent.. Choklad är näst bäst, typ :)
Anthon Bergs mandelägg är farligt goda. Det är tur att de nästan bara går att få tag på till påsk. För då går det åt några påsar…
Sorini - italienska chokladpraliner och Anton Bergs marsipanägg. Äggen är så härligt massiva! Har nog ingen motsvarighet tror jag.

Tål inte choklad… Tur för mig! skulle äta för mycket. Vindruvor och gyllenbär blev det i stället..

Här blev det oätliga men o-så-sköna trädgårdsmöbler i ägget… och en hel del påskgodis också. Måste erkänna att jag är helt såld på sliskiga Carlettibananer i mörk choklad… skum och mörk choklad går över huvud taget gärna hem hos mig…
vilka finsmakare ni är…
Mitt favoritgodis är - eh - såna där sockriga skrikigt färgade dragéägg. Och skumgodis för all del.