Matlust iFokus

Matlust

Etiketterrådtips
Läst 1483 ggr
Madelone
1

Pulled pork tillbehör?

Hej alla.

jag har fått för mej att jag ska göra pulled pork i morgon. Undrar om det är något man ska tänka lite extra på?

Men det jag undrar mest är va ni brukar han till eran pulled pork?
Tänkte ha corn slaw och bröd å något mer.

Madde_Warrior
1

Cole slaw och pitabröd eller tortila På universeum har dom serverat det i tortilabröd med hemmagjord salsa (gurka tomat rödlök chili) och även lite smetana hade dom Men nu så har dom typ lantbröd på surdeg picklad rödlök tunt skivad gurka och smetana lite hackad koriander

Better than a thousand hollow words is one that brings peace

Endezeichen
1

Äter inte äkta pulled pork men som tillbehör kommer jag att tänka på pitabröd och thailändska/asiatiska wokgrönsaker (minimajs osv).

DesK
1

Ugnsrostade rotsaker är nog gott till pulled pork. Vad är corn slaw?

/Désirée

oh-la
1

jag brukar gå all in och baka pitabröd. något som tar 8 timmar tycker jag inte förtjänar annat nästan, plus att det är så jäkla gott. i det har jag haft olika röror. sist gjorde jag en på färsk ananas, färsk mango och chili samt en med avokado, rödlök, tomat, lime chili och vitlök, alltså typ en guacamole. otroligt gott! vill man kan man ju stoppa i ett salladsblad med det för att få nått lite "knastrigt".

Karmatarerskanise
1

Coleslaw,  hamburgerbröd och barbecuesås. Mums!

[TanatosNyx]
1

Blir det inte väldigt såsigt med både pulled pork, coleslaw och sås? 🤪 det låter dock gudomligt gott hehe, men blir man mätt utan att det står en upp i halsen?

Karmatarerskanise
1

6 Man lägger det i hamburgerbröd.  Min coleslaw är inte såsig.