"Festivalfika" - Tassimo
Hej!
Är det någon som använt erbjudandet "Festivalfika" (köp 10 produkter Gevalia/Tassimo och motta kvitto, skicka in kvittona och få en Tassimomaskin för 89 kr)?
Jag är nyfiken på om kaffemaskinen är något att ha - förutsatt att man faktiskt är ute efter kapselkaffe - och om någon vet om det krävs 10 enskilda produkter eller om det kan vara i någon form av paket (exempelvis 10 smaker) och ändå räknas som 10 produkter.
Vill ni diskutera kapselkaffe i sig så starta gärna en egen tråd. Här vill jag helst att vi pratar om själva kampanjen. 🙂
Länk om någon är intresserad: http://www.festivalfika.se/
Ingen koll på kampanjen, men ska kolla. Generellt brukar 10 produkter innebära tio separata förpackningar, alltså en förpackning med 10 smaker räknas som en, inte som tio.
//Ida
Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade
#1 Tack för svar, det låter rimligt. Tyvärr ;) Annars hade det blivit en väldigt billig kaffemaskin…
Svärmor gjorde det för 1-1½ år sedan, då skickade man in och fick gratis maskin. Var med tio produkter, så vi fick en 😃
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 Och maskinen fungerade som den skulle, eller? Ingen "scam"?
#4 Japp, den har fungerat som den ska hela tiden 🙂
Vi nappade på erbjudandet och fick hem tassimo-maskinen idag. De första kopparna funkade som de skulle. 😊 enkel att ha att göra med men verkar dra ganska mycket ström..
//Ida
#6 Vi upplever inte att våran drar mycket ström 🙂
Ok får kolla det då. Här blinkar lysrören när den går..
//Ida
#8 Ojdå ja här märks ingenting 😛
Men elen i vårt lilla hus är lite svajjigt. Det blinkar av flera saker. Så det märks när något drar extr 😝
//Ida
#10 Ja är något med era ledningar då förmodligen 🙂
Intressant. Sambon har tjatat om att han vill ha en sådan maskin men jag vill inte köpa någon då den var plats. Det tål att tänkas på. :-)
Så marknadsför och säljer Mediamarkt samma maskin, så verkar inte vara några konstigheter förutom att de satt ett väl högt värde på sin maskin.
Ett tips är även att hålla koll på att det gäller ett begränsat antal maskiner.