Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 589 ggr
DesK
3/5/20, 10:57 PM

Utanför Ämnet, Skamligt tilltag!

2020-03-04 16:54#0 av: Wonnalesan

Är det sant? Att JÅ står vid gränsen mellan Turkiet och Grekland och delar ut flygblad att det är fullt i Sverige? Det måste vara en skröna?

Underskriften ska vara- Svenska folket-. Jag vill å det bestämdaste bestrida att jag skrivit under något sådant upprop. 

”Med tillstånd från Wonnalesan har jag kopierat in detta här.”

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
DesK
3/5/20, 11:00 PM
#1

Tillägger att vi som älskar all världens mat, självklart, inte accepterar att herr Åkesson påstår sig representera oss alla!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Lussan20
3/6/20, 10:11 AM
#2

Älskar också mat från olika länder! Minns då Pizzan kom till stan. Såg med skepsis på den runda saken på tallriken. Men ack så god den var. Mvh/WL🌺

Vixxen
3/6/20, 4:08 PM
#3

Herr JÅ vill bara ha uppmärksamhet.

Lussan20
3/6/20, 4:15 PM
#4

Ja, nu är han utkastad och kan åka hem och sova i sin sköna säng och ta fram koftan vävd av tycka synd om tråd…😴

Maria
3/7/20, 8:51 AM
#5

Håller med 🙂

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

DesK
3/8/20, 3:54 PM
#6

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
DesK
3/19/20, 9:52 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 3
Förhandsgranskning av bild 2 av 3
Förhandsgranskning av bild 3 av 3
#7

Mina bilder, som är tagna idag, visar ju tydligt hur fullt det är i Sverige!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: