Annons:
Etikettfågel
Läst 1979 ggr
[Jimmy.L]
2017-09-14 14:42

Rå kyckling ny trend?

Alla är väl överens om att vi inte äter rå kyckling?

Tänk en gång till.

För nu sprids en farlig mattrend på sociala medier.

http://www.expressen.se/omtalat/nyheter/ilskan-efter-tv-kockens-bild-pa-sin-middag-forsoker-nagon-ata-det-kan-de-do/

Det är inget jag skulle ens överväga att prova på.

Annons:
Fridaaaa
2017-09-14 14:53
#1

Oj :O Ja rå kyckling skulle jag aldrig äta, usch nej aldrig.

 Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Fransu
2017-09-14 15:10
#2

När min man var i Japan fick han höra att några andra svenskar som var där hade blivit serverade rå kyckling (dom kanske inte visste vad dom beställde) på en restaurang. Dom hade blivit smått chockade och lämnat restaurangen hungriga. Jag tyckte det lät väldigt märkligt. Alla vet väl om att man inte äter rå kyckling…

Nej, jag skulle aldrig våga prova.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Carmarino
2017-09-14 15:13
#3

Ska jag äta kyckling ska den vara väl genomstekt.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Lojs
2017-09-14 18:39
#4

Som jag förstår det så i Japan så är det särskild kyckling som föds upp väldigt kontrollerat och på särskild kost, den kan ätas rå, däremot ingen annan kyckling.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Upp till toppen
Annons: