Annons:
Etiketterdryckerövrigt
Läst 2476 ggr
Goagubben94
2/2/17, 8:55 PM

Japanska läskautomater i Sverige ute införas

Hejsan! :-) Kan det gå och börja införa Japanska Läskautomater ute på gatorna i Sverige? Så kan vi börja tillverka ännu flera sorters läsk och dryck, vi måste ha bara bättre säkerhet så kommer det gå :-D Vill att de ska komma snart :-D

Annons:
DesK
2/2/17, 9:23 PM
#1

Jag vet inte vad som menas med Japanska läskautomater, men om det är samma sak som kolsyremaskiner, så tycker jag att det verkar vara bra. Vad jag stör mig på är just ordet läsk, som för mig betyder en extremt söt och konstlad produkt. I så fall reserverar jag mig bestämt mot sådant.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

papa-bear
2/2/17, 9:28 PM
#2

fråga livsmedelsverket, så får du veta mer om vilka bestämmelser som gäller för sådana maskiner. sedan förstår jag inte varför det skulle behövas tillverkas fler sorters dricka, finns väl ett hundratal att välja på redan.

DesK
2/3/17, 7:21 AM
#3

För en tid sedan ställde du en fråga på Kost om kinesisk läsk. Känns som att du borde fundera över din passion för läsk. Läsk är en totalt värdelös och ohälsosam dryck, som det inte finns någon som helst anledning att importera. Vi har ju inhemsk läsk i överflöd!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

papa-bear
2/3/17, 10:16 PM
#4

#1 och #3, skall vi anta att det är ett sådant där troll som bara ödslar vår tid, ungefär som en som för något år sedan registrerade sig och skrev en gång på ett forum här där folk mår lite dåligt, och fick stöd och råd av diverse medlemmar, för att sedan bara mer eller mindre muahahaha oss alla och skriva att det var bara på skoj och allt bara var fake.

Honestyisdead
2/8/17, 5:23 PM
#5

#4 Nej det ska vi inte anta.

Upp till toppen
Annons: