Annons:
Etikettmatprat
Läst 576 ggr
[LarssonA]
4/22/16, 12:15 PM

Vad måste ni ha med vid Tacos?

Jag ska ha en liten "bjudning" ikväll då jag ska bjuda på tacos, enkelt och uppskattat.

Jag brukar ha köttfärs och kyckling, majs, ananas, gurka, tomat, purjolök, rödlök, banan, ost, ris, paprika och diverse såser. Känner att det skulle vara kul med något mer, men vad? Vad har du som "måste" vara med?

Annons:
DesK
4/22/16, 12:23 PM
#1

Vitlök, iransk inlagd gurka och rucola tycker jag är gott till också.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Honestyisdead
4/22/16, 12:26 PM
#2

Jag har bara köttfärs,majs, gurka, lök, vitlöksås och hackad thaichili. Har mjukt bröd till.

NatasjaHemby
4/22/16, 12:28 PM
#3

Oliver! Inlagda jalapeños är gott också.

SE*Simbelmynes

JazzBass
4/22/16, 12:45 PM
#4

Fetaost är gott för syrlighetens skull. En hemgjord salsasås slår också alla varianter man hittar i butiken. Köttfärsen ska förstås vara kryddad med väldigt mycket spiskummin och rökt paprikapulver, och innehålla gott om fräst lök och vitlök. 🙂 Kanske också lite finhackad morot eller selleristjälk.

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Scorpio97
4/22/16, 3:37 PM
#5

Mjukt tortillabröd, köttfärs, rå lök, avokado och tacochips är min standard. Har gärna vitlök och chili i köttfärsen, och/eller färska örter sommartid. Istället för tacochips har jag ibland knaperstekt bacon i. 

Sen har jag tänkt prova salladsblad istället för tortilla, men det har inte blivit av än.


//Jessie

[WickedAlly]
4/22/16, 7:21 PM
#6

Det som måste vara med är, förutom färsen då, ananas, ostdip och rödlök. Men vi har också sallad, tomat, majs, salsa, jalapeno, riven ost och ibland champinjoner.

Annons:
[TanatosNyx]
4/22/16, 7:34 PM
#7

sallad, tomat, gurka, ost, rödlök, nachochips och vitlökssås är basen här. Äter sällan tacofärs, tycker inte om smaken.. Gucamole är också mycket gott.

Upp till toppen
Annons: