Annons:
Etikettermenyermatsedlarmiddagstips
Läst 1616 ggr
Honestyisdead
10/15/15, 1:22 PM

Tapasbar restaurang

Här ska jag äta ikväll.  Jag kommer blir urfattig! Vill ju ha precis allt utom efterrätterna! 

http://www.pinchos.se/meny-helsingborg

Annons:
JazzBass
10/15/15, 1:39 PM
#1

Oj, såg gott ut det där! Även efterrätterna skulle duga bra åt mig, så jag skulle väl bli ännu fattigare av ett besök. Tur (?) att man bor tusen kilometer bort i ett annat land. Skrattar De baconlindade dadlarna skulle jag dock kunna avstå utan problem, ingen favorit hos mig.  (Dadlarna i sig alltså, de är alltför sötsliskiga för min smak och inte ens baconet hjälper mot den saken).

Medarbetare på foto, sång och matlust iFokus

Honestyisdead
10/15/15, 1:43 PM
#2

Jag får väl säga att det är tur att jag inte gillar efterrätter :)

Majsen är nog det enda jag kan tänka mig avstå från annars. Kommer bli hemskt svårt att välja. Jag KAN INTE ta allt haha :)

Maria
10/15/15, 2:22 PM
#3

Åh jag har varit på två olika Pinchos i Göteborg och det har varit sååå lyckat och gott. Allt är lika gott så jag kan inte välja😛

Vad som är häftigt är att man beställer via en app. Himla smidigt.

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
10/15/15, 4:19 PM
#4

#3 Via en app? Tänk om man inte har mobil?

Maria
10/15/15, 4:20 PM
#5

#4 Då får man låna en😉

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
10/15/15, 4:23 PM
#6

#5 haha ;)

Låter lovande att du varit nöjd! Känner två som ätit på den här restaurangen som också varit nöjda :)

Annons:
Chestnut
10/17/15, 11:39 PM
#7

Pinchos är helt fantastiskt bra! Man brukar bli mätt på 4-8 tapas beroende på hur stor man är i maten och vilka man beställer 🙂

 tt tips är att beställa in 2-3 st åt gången så hinner maten inte kallna. Bättre att ta det lite pö om pö 🙂

Med vänliga hälsningar
Chess

Honestyisdead
10/17/15, 11:46 PM
#8

Är väldigt nöjd. Åt säkert 8 rätter. Allt var jättegott! Och vi beställde i omgångar 🙂

Maria
10/18/15, 9:05 AM
#9

#8 Vad roligt att höra🙂 Visst var det smidigt med appen?

/Maria

Det är bara med hjärtat som man kan se ordentligt. Det viktigaste är osynligt för ögonen"
Ur Lille Prinsen.

Honestyisdead
10/18/15, 1:32 PM
#10

#9 Ja det var det :)

Upp till toppen
Annons: