Annons:
Etiketterrådtips
Läst 1058 ggr
[Älskamig]
2014-11-14 17:57

Har du någon mat/bakblogg?

Har du någon mat/bakblogg? Själv har jag moska.blogg.se 😊

Annons:
Carrosh
2014-11-16 23:24
#1

Har börjat fundera lite på att starta en längre fram. Hittills har jag postat det mest nämnvärda på min tumblr, facebook och här. Men en matblogg kan vara rätt intressant. :) Ska ta och kika in på din :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Älskamig]
2014-11-17 18:55
#2

#1: Är ju roligt att ha något eget också. Där kan man ju samla ihop sina egna favoritrecept med, och på så sätt får det till en liten "receptbok" 😊

Carrosh
2014-11-18 12:28
#3

Brukar skriva ner det vi lagat och föra in i receptbok här hemma, så det är det sällan problem med :) Men det är ju lite kul att få lite bilder på spektaklet också och kunna inspirera fler. Är så många av mina vänner som antingen har dålig fantasi (enligt dem själva) eller inte orkar ställa sig med matlagning, och springer och köper skräpmat istället. Tycker det är lite tråkigt, för det måste inte ta flera timmar att laga mat (även om det gör det för mig ibland, pga intresset), och det behöver inte vara svårt. Man vill ju inspirera på alla sätt möjligt. Så lite därför jag funderar på att starta matblogg. Men det är ju lite tidskrävande, själva fotoprocessen, och det är den jag inte riktigt känner att det finns tid för just nu. :(

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

[Älskamig]
2014-11-19 07:08
#4

#3: Brukar jag också köra på, men det är kul att dela med sig idéer och så vidare. Blir ju en receptbok, både för sig själv, men även för andra. :)

DesK
2014-11-19 08:11
#5

Ni som känner för det, får gärna starta egna trådar här 🙂 Det tar ju inte så mycket tid men då har ni era tips mm samlade 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Carrosh
2014-11-19 22:27
#6

#5 Åh, det måste jag nästan göra i så fall! Dagens middag-tråden blir ju rätt lätt rörig med bara en massa titlar. Yaay! :)

\m/
Äta bör man, annars blir man hungrig!

Annons:
Anterrabae
2014-12-18 18:46
#7

Japp jag har http://anterrabae.wordpress.com det är min mat-å-sånt-blogg. Men skriver lite annat också, samt är väldigt varierande aktiv.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: