Annons:
Etikettermenyermatsedlarmiddagstips
Läst 1404 ggr
[SophD]
5/18/14, 4:17 PM

Smoothie/Milkshake

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Har införskaffat mig en "C3 mix&go". Vill nu ha recept på nyttiga smoothies och milkshakes 😃 Kanske också några mindre nyttiga😂 Eller andra spännande saker man göra med en sådan maskin? 

Skickar med en bild så ni får er en bild!

Annons:
Praefatio
5/18/14, 4:23 PM
#1

En riktigt energität smoothie som gör kroppen mätt och belåten läääänge kommer här:

En banan
Ett par rejäla matskedar mascarpone
Mjölk
ev. smaksättning, lite vaniljpulver (ej vaniljsocker) och antingen lite kanel eller en näve frusna hallon är gott!

Mixa slätt, njut. Dricker ofta den här till frukost.

Melissa V
5/18/14, 4:28 PM
#2

#0 funderat på en sån, hojta om den är prisvärd sen när du testat :)

Där allt som har med motorer är samlat
http://bilslakt.se/Forum


[SophD]
5/18/14, 7:00 PM
#3

#1 Tack! Ska testas 😃

#2 Absolut! Hittills är jag hel-nöjd!

Namiko
5/20/14, 5:57 AM
#4

Min dagliga smoothie gör jag på banan, dadlar, hallon, blåbär och lite vatten.

Ananas (färsk och ordentligt mogen) och jordgubbar är också en höjdare.

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

ForestSpirit
5/24/14, 2:07 PM
#5

Puffar :)

Namiko
5/24/14, 2:10 PM
#6

Jag testade en ny variant idag, banan, dadlar, carobpulver och vatten. Nyttigt men smakar som godis :)

Tell someone you love them today, because life is short. But yell it at them in German, because life is also terrifying and confusing.

Annons:
ForestSpirit
5/25/14, 2:57 PM
#7

Smuttar på en smoothie på frysta jordgubbar och frysta fruktsalladsfrukt tillsammans med röd mjölk :) Gott som godis! Tog i lite vaniljsocker också, men det var absolut gott utan det också!

citytjejen
5/25/14, 6:20 PM
#8

En god milkshake som vi brukar göra består av mjölk, vaniljglass och Marabous chokladkaka med mintkrokant. Har inga mått men det brukar inte behövas! Blir så oerhört gott😃

/Christina

[SophD]
5/25/14, 9:38 PM
#9

Tack alla! 

#8 Åh, det ska jag prova någon gång när man behöver lite socker i sig ;)

ForestSpirit
5/26/14, 5:49 PM
#10

Jag ska testa med lite mynta som jag har växande ute på gården vid nästa tillfälle jag gör en smoothie, får se vad det blir till :)

[lillalollo]
5/26/14, 5:53 PM
#11

måste fråga. de där behållande är de sådana som luktar eller typ vanlig plast somen flaska till soda stream. för vissa flaskor behåller gärna doften länge.

[lillalollo]
5/26/14, 5:55 PM
#12

Vad är markapone?

Upp till toppen
Annons: