OT - Off Topic

O.t ni som bor eller varit i Mariestad

2014-01-31 20:00 #0 av: Djurälskaren87

Hej.ska till Mariestad på lördag under dagen. Tips på ätbart ställe eller shopping?:)

Anmäl
2014-01-31 20:01 #1 av: monstermash

Jag har varit i Mariestad flera gånger och aldrig att jag skulle åka dit och shoppa, haha. Har aldrig ätit i staden heller, så jag är inte till hjälp alls. 

Men hoppas du får en trevlig vistelse! 

Vill du se valpbilder så titta gärna på min instagram.

Anmäl
2014-01-31 20:11 #2 av: Djurälskaren87

Jag skall ditnmed sambon för att byta en bil därför vi tänkte passa på o ta en bit mat eller liknande

Anmäl
2014-01-31 20:13 #3 av: monstermash

#2 - Där ser man. De har rätt mycket snö nu om du inte har koll på det. Glad

Anmäl
2014-01-31 21:05 #4 av: Djurälskaren87

3# spelar de ngn roll? Jag vet att det inte är vår/ sommar nu och vet att Mariestad är mer en sommarstadmen hade behövt tips om ngn vet ngt mysigt ställe man kan äta på! Annars skriv inte

Anmäl
2014-01-31 21:08 #5 av: Hera

4 det där var väl onödigt otrevligt.

Har du googlat? Brukar finnas sidor där folk betygsätter restauranger.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2014-01-31 22:13 #6 av: monstermash

#4 - Mariestad är inte mycket till sommarstad heller. 

Lite konstigt att du är förberedd på att det finns mycket snö, men inte har kollat upp resturanger däremot. Funderar Men du har rätt, ska inte kommentera mer, frågan är hur många som vill göra det när man snäser av folk... :) 

Anmäl
2014-01-31 22:13 #7 av: Djurälskaren87

5# nej inte onödigt ,jag var inte otrevlig menar mer att jag ville ha tips på vad man kan göra o hon visste inte då kan ngn som har tips skriva!

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.