Annons:
Etiketteromsajtenifokus
Läst 1265 ggr
DesK
8/20/13, 9:47 AM

Om anmälafunktionen

Anmälafunktionen är en funktion som alla som har Insider kan använda. Anmälning av inlägg skall endast göras när ett inlägg bryter mot iFokus skrivregler! Det är inte någon ogillafunktion. Då och då förekommer det att inlägg blir bortröstade utan att de bryter mot skrivreglerna, detta är okynnesanmälningar och det är inte tillåtet att göra sådana anmälningar. Vi återpublicerar alltid sådana inlägg.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
DesK
9/13/13, 3:54 PM
#1

Lyfter denna informationen igen, eftersom någon roar sig med att anmäla inlägg som inte strider mot skrivreglerna. Ni som sysslar med sådana okynnesanmälningar borde skämmas! Sluta genast upp med dessa dumheter!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Pelle Långlös
9/13/13, 4:05 PM
#2

Vad tråkigt att folk inte kan hålla i fingrarna. Denna sajt borde det inte blir så mycket gnabb kan jag tycka.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Honestyisdead
9/13/13, 5:37 PM
#3

2 matlust är fritt från gnabb :) Det är väldigt meningslöst att anmäla inlägg som inte bryter mot regler. Blir de bortröstade återpubliceras dom igen. Och när vi luskar ut vem det är som den här gången ändrar vi bara värdena för personen så dennes röster inte väger något. Det ska inte behövas.

Pelle Långlös
9/13/13, 6:02 PM
#4

Det var det jag misstänkte. 😉

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Intehärutandär
9/13/13, 6:38 PM
#5

Men vad trist. Någon uttråkad måntro!

Upp till toppen
Annons: