Annons:
Etikettmatprat
Läst 833 ggr
[Mustangcab]
2013-07-08 16:20

Går ni på detta?

Ljudduschar ska få oss att handla mera.

"När du står vid läsken hörs ljudet av en burk som öppnas och hur innehållet hälls upp i ett glas."

http://www.svd.se/naringsliv/branscher/handel-och-tjanster/mataffarernas-nya-forsaljningsknep-ljudduschar_8330732.svd#xtor=AD-500-[svd.se/naringsliv]-[]-[Textlank]-[aftonbladet]-[]-[]

Annons:
Zureel
2013-07-08 18:00
#1

Lyssnar oftast på musik när jag handlar tror inte jag skulle märka något men annars kan det nog påverka ibland men tror nog detta bara fungerar ifall man inte är säker på om man vill köpa varan eller inte tror inte det påverkar folk som redan bestämt att de inte ska ha den varan.


DesK
2013-07-08 19:06
#2

Nej jag tycker bara det är irriterande med en massa konstiga ljud i butikerna. Det får mig att snabba på inne i butiken och snarare handla färre saker än fler saker.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

VildaVittra
2013-07-10 20:24
#3

Undrar vilket ljud dom väljer vid toapappret?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Bjornen
2013-08-01 14:35
#4

Hör ja nå tåckô lätâ, dä la ja fôll je måg åv nä nôn ân stas. Ja ha allrê sjöfft nå dreckâ u nôn burk.

Upp till toppen
Annons: