Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 830 ggr
Chestnut
2013-06-18 18:57

OT Enkät om sociala medier - forum

Som ett led i Psykologi 2a studier ska jag genomföra en undersökning av hur sociala medier påverkar människor och hur vi använder dem. Jag har valt att inrikta mig på internetbaserade intresseforum och är mycket tacksam för alla svar jag kan få. Givetvis är det helt anonymt och frågor kring undersökningen kan skickas till amanda.c.e.ahlin (snabela) gmail.com

Vore tacksam ifall så många som möjligt gick in och svarade senast torsdag 20/6! Ni får hemskt gärna hjälpa till med att sprida länken också Glad

Till undersökningen: https://docs.google.com/forms/d/1hy74iya40RCerxZw1el10J0q6ZBpEfT2cJVUJio19tk/viewform?pli=1

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
DesK
2013-06-18 20:29
#1

Intressant enkät, ska försöka sara snarast! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

DesK
2013-06-20 15:33
#2

Nu har jag svarat! 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

bamse6311
2013-06-21 15:16
#3

Har svarat även om jag är emot sådana här undersökningar.

Svarsalternativen för min del är oftast alltför få och då får jag kryssa i alternativet "annat" vilket ju näppeligen kan ge undersökaren en relativ bild av hur just "jag" tycker.

Det allra värsta är när myndigheter, stat och kommun gör sådana här undersökningar och på grund av dem så skall uppdragsgivaren bestämma lagar, sjukförsäkringssystem, äldrevård, skola osv.

Ingår själv i Novus undersökningspanel och de ringer allt som oftast.
När de frågar mig om vilket politiskt parti som jag skulle rösta på idag så bekräftar det ju inget som helst om vilket parti jag kommer att rösta på nästa år när det är val i September.

Bästa hälsningar,
Bertil

Chestnut
2013-06-21 20:55
#4

Tusen tack alla ni som tagit er tid till att svara!

Nu har jag fått ett oväntat stort underlag att bearbeta för min uppsats om hur intresseforum påverkar individen så det finns verkligen jobb att göra för mig nu! 🙂

#3 Det är i princip omöjligt att konstruera en undersökning som är hanterbar i efterarbetet och som tillgodoser alternativ för alla, nu är detta ju dessutom ett skolarbete vilket begränsar tidsramen och arbetsbördan ytterligare. Men eftersom det är ett skolarbete så kommer det inte heller få några större samhällseffekter heller 😉

Med vänliga hälsningar
Chess

[Mustangcab]
2013-06-22 06:55
#5

På en del forum jag bevistar finns det regler på en finns det inte.

Upp till toppen
Annons: