Annons:
Etiketterrådtips
Läst 1658 ggr
[RMSLiners]
2013-01-19 21:14

Banankräm

Någon som vet om det finns någon nyttig banankräm som inte innehåller socker eller andra unyttigheter? Är ute efter ett recept på banankräm som passar att ha på fruktsallad vid mellanmål och även är lämplig för barn.

Annons:
[Aquelegia]
2013-01-20 00:24
#1

Jag gör ju en banankräm dock mer som chokladpudding. Mixar ihop det med avokado, kakao, honung, vaniljsocker eller soygurt vanilj. För barn kan du ta bort honungen för bananen är söt nog för den som är ovan sötsaker Glad Går självklart att mixa bananen bara med avokado utan kakao. Avokadon helt enkelt för att det är krämig och gör det mer matigt /mättande! Prova innan du väljer att avvisa idén Flört Avokadon försvinner bland banansmaken Glad

[RMSLiners]
2013-01-20 04:09
#2

#1 kan man mixa avokado och banan utan allt annat? Gillar att det är avokado i för barn behöver mer fett än vuxna.

DesK
2013-01-20 08:46
#3

#2 Det gjorde jag till mina döttrar när de var små, jag droppade bara i lite citron eller lime och pyttelite hemgjort vaniljsockerGlad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Aquelegia]
2013-01-20 19:56
#4

#2 Japp Glad

#2 sedär ja, vad roligt. Då vet vi att barn gillar det ocksåFlört

[RMSLiners]
2013-01-20 19:59
#5

#4 Får agera försökskanin själv först och se om det är ätbart. Är ju meningen resten av familjen ska äta det också. Flört

Upp till toppen
Annons: