Annons:
Etiketterrådtips
Läst 5818 ggr
Panzer
2012-10-25 15:50

Kryddor i storpack

Är det någon på detta forum som vet var man kan köpa exempelvis Rosmarin,Timjan och Oregano i stora burkar, typ fabrikat som Nielsen eller Kryddhuset. Har köpt på City Gross, men har aldrig sett Rosmarin i storburk, någon?

Annons:
Marinas Mix
2012-10-26 05:25
#1

Såg att du nämnde Kryddhuset. De brukar fara land och rike runt på olika marknader. Finns även på nätet.

http://www.kryddhuset.se/

Har upptäckt att deras kryddor är väl värda sitt pris.

Kunde dock inte se om de säljer till privatpersoner via nätet, men enklast är väl att du kontaktar dem och frågar.

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

[Tassy]
2012-10-26 09:59
#2

Vet inte hur det är med specifika kryddor, men willys har många kryddor på storpack.

Anterrabae
2012-10-26 22:06
#3

tänkte också på willys. de har även mindre förpackningar/påsar till mycket bra priser.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Honestyisdead
2012-10-28 23:06
#4

ÖB har också stora förpackningar, vet dock inte om de har just de kryddor du söker.

Panzer
2012-10-29 15:38
#5

Tack för all info, och om ni hittar storpack med rosmarin, tipsa mig genast var. Först ut får en blötkyssFlört

Panzer
2012-11-05 15:16
#6

Inga fler tips?

Annons:
DesK
2012-11-05 15:21
#7

Just rosmarin säljs ju ofta som krukväxt och den är superlätt att torka själv Glad Det är många år sen jag köpte annan rosmarin än den i kruka Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

SimsBrooke
2016-10-24 22:22
#8

Jag vet att Citygross har väldigt mycket kryddor i Tetraförackningar. Men du har säkert sett såna förpackningar hos bland annat pizzerior! Dock har dom inte Rosmarin. jag är osäker på om dom har dom  andra.

Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke

Upp till toppen
Annons: