Annons:
Etikettmatprat
Läst 1164 ggr
[Aquelegia]
7/5/12, 5:42 PM

Matklipp!

Då vi alla gör riktigt fina klipp ibland tänkte jag vi kunde dela med oss av våra fiifiga fynd. För det finns väl inget bättre än att hitta halva priset fina köttbitar som har nästan en vecka kvar till bäst föreFlört

Annons:
[Aquelegia]
7/5/12, 5:44 PM
#1

Hittade gotländsk lammfärs för halva prseit idag 20:- per förpackning jag tackar. Likadant svensk KALVFÄRS ojoj så alldeles förmånligt för halva priset 20:-. Direkt in i frysen så blir det lammkebab nästa vecka och kanske en och annan wallenbergare av kalvfärsen!

fridaas
7/5/12, 11:53 PM
#2

Här hemma sålde de ut mango för 5kr styck, så det följde med några stycken hem! Åh guu så goda de var! :) Fläskkarré för 20kr/kg köpte jag förra veckan

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

ettlitetalias
7/6/12, 2:44 AM
#3

Jag köper nästan uteslutet på rabatt. Bästa fynden är nog lamm för 10kr, flaskarré för 20kr, hel middag för 20kr för två personer och kycklingfiléer för 6kr.

[Aquelegia]
12/17/12, 11:32 AM
#4

Idag blev jag själaglad. Tycker det är så hiskeligt dyrt med gravad/varmrökt lax så köper oftast inte av snålhetOskyldig
Idag på Netto dock hittade jag något så fantastiskt som "pastalax" alltså restbitar, ofina skivor som säljes för 49:- kilotCool Ett paket på närmare ett halvt kilo fick följa med hem för 25 kronor. Lyckan är gjord!

Likaså baconsnittar köper vi alltid. Det går åt galet mycket bacon till herrn härhemma och det baconet har hittils aldrig svikit oss i smaken vilket många av dom där "fina" paketen gjort.
Har ett trick för att se om det är mycket skivor i ett paket eller mer grova bitar. Så oftast får vi hem paket som är hur fina skivor som helst dock inte "paketstorlek"

fridaas
12/20/12, 12:35 PM
#5

Denna veckan har Ica hos oss julerbjudanden på parmaskinka, 15kr paketet ordinariepris 48kr

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Upp till toppen
Annons: