Annons:
Etikettbilder
Läst 1368 ggr
jonte1
5/2/12, 6:44 PM

Diskmaskinen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bah säger gammelmor(Akitan Teddie)!, matte DesK var helt fel ute när hon la ner en massa pengar på ny diskmaskin förra månaden som husse svor över när han skulle installera.

Jag gör det bättre själv. Miljövänligare och mkt billigare. Vidare förstår jag inte varför ni inte kan ge mig köttet direkt istället för att hålla på och marinera, grilla och sedan sitta länge vid middagsbordetFoten i munnen. Min sambo gammelfar? Han är en slusk som alla killar och har inte vett att lämna matkärlen glänsande rena efter sig..

Med glimten i ögat(sorry för bildkvaliteten).

Annons:
dolfen
5/2/12, 7:40 PM
#1

Skrattande

Ja. Man kanske skulle ta och skaffa sig en fyrbent diskmaskin. Glad

[Tassy]
5/2/12, 10:55 PM
#2

Åh, vilken härlig diskmaskin ni har! Glad

[Aquelegia]
5/2/12, 11:49 PM
#3

Har en fyrbent diskmaskin här hemma men han är lite för seg så smutsen hinner torka in hihi (en kräsen katt)

Tummen upp för din humor Glad

DesK
5/4/12, 12:36 PM
#4

Det har faktiskt hänt att jag har trott att någon har kört den elektriska diskmaskinen och börjat ställa in tallrikarna i skåpet, men när jag kommer till glasen så brukar jag upptäcka mitt misstag Flört

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Tassy]
5/4/12, 1:38 PM
#5

#4 Hahahaha! Cool

[Mairah]
5/6/12, 8:11 PM
#6

Härligt! Cool

Annons:
MaMaMade
5/8/12, 7:20 AM
#7

Samma här DesK, samma här! De är helt suveräna! Skrattande

Marianns LCHF Mat & bak
#8

Gud så gullig diskmaskin! Skrattande

DesK
5/10/12, 3:30 PM
#9

MaMaMade ja visst är de! Skrattande

Mariann, Teddie hälsar och tackar för att du tycker att hon är gullig. De flesta brukar tycka att hon är för avvisande, vaktar flocken och reviret.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Tassy]
5/10/12, 4:07 PM
#10

#9 En söt och omsorgsfull dam med andra ord, som håller sina kära familjemedlemmar trygga. Skrattande

DesK
5/10/12, 4:12 PM
#11

Tassy, japp, hon ger inte bara mig som hör dåligt  trygghet utan faktiskt hela flocken Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: