Annons:
Etikettmatprat
Läst 1134 ggr
jonte1
4/22/12, 2:30 PM

Gräsänkling.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

DesK tog med sig döttrarna och åkte till London en vända. Dom var ute och åt gott varenda dag. Jag tänkte att jag skulle lyxa till det härhemma och köpa tidig lunch.. MAX hamburgerställe Nix. McDonalds (om jag håller på att svälta ihjäl). Jag åker ner till OK's gatukök.(hette så sedan 30 år tillbaka) som jämt har haft stadens bästa snabbmat Bytt ägare och öppnar först kl 10.00. Salladsbaren som under många år har haft stans bästa kebaber och där köpte jag en kebab. Jag åt 1/2, resten fick voffarna. Uteätning kan vara bra, men hemma bäst. Jag gjorde en dykning i frysen på kvällen och hittade på DesKs fyllda surdegsbröd.

Bifogar en bild på grilltider igen. Rökte på(!) 2 fläskfiléer och en fransyska igår. Voffarna säger att det är bra att dom där damerna är hemma igen så vi kan få resterFoten i munnen.

Annons:
[Tassy]
4/22/12, 5:30 PM
#1

Vilken bångstyrig fruga du har som smiter iväg sådär Skrattande

Nu blev jag väldans nyfiken, fyllda surdegsbröd lät gott, vad var de fyllda med? Glad

Anterrabae
4/22/12, 5:37 PM
#2

Jag är också nyfiken Flört

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

jonte1
4/22/12, 8:35 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#3

Tja, en snygg upplläggning i alla fall Foten i munnen.

[Tassy]
4/22/12, 9:31 PM
#4

Det ser smarrigt ut! Glad

jonte1
4/22/12, 10:35 PM
#5

Tassy, -det smakade gott. Jag är  botad från köpmat ett par år igen. Familien äter ju faktiskt på resturang varenda dag här! Jag hör han pälsmannen som slickar ur potatisgratängsformarna.

Synskadade, -hör av dig om inte inlägget var hörbart. DesK löser detta. Mvh.

[Tassy]
4/23/12, 1:53 AM
#6

Hihi, ja när man är van vid bra hemmamat så blir man ändå trots allt sugen på snabbmat ibland, och så köper man och så hux pux är man botad ett par år framöver. Flört Känner igen det!

Pälsmannen, det måste vara samojeden? (hoppas jag inte virrar ihop era tassar nu Skrattande)

Annons:
DesK
4/23/12, 7:57 AM
#7

Tassy japp Pälsmannen är Samojeden, se Jontes Avatar Glad Vill ni att jag lägger in receptet på de där rullarna?

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Aquelegia]
4/23/12, 11:01 AM
#8

Oja fyllda surdegsrullar låter supersmarrigt!

Haha snabbtmat jisses, häromdagen fick jag för mig att OKEJ vi äter väl på MAX då. Jag hade bestämt mig för att Nuggetsen 20stycken som "vanligt" (under våra snart 4 år ätit på max 3gånger) skulle delas med sambon. Till våran förvåning hade dom tagit bort det och erbjöd oss att köpa till för 6-8kr styck istället?! HA vände på ryggen och sa "jag lagar mat hemma istället" hellre vänta en liten stund extra än att inte ens få det enda jag kan tänka mig äta på snabbmatsrestauranger!

DesK
4/23/12, 1:30 PM
#9

Nu kan ni läsa om hur jag gjorde de däringa rullarna inne på Matbröd Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
4/23/12, 8:25 PM
#10

Tack Dessan!

Visst är det drygt Aye, när de gör så! Tungan ute

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: