Annons:
Etiketterdryckerövrigt
Läst 1407 ggr
dolfen
4/19/12, 5:54 PM

No more?: "Shaken, not stirred"

I nya James Bond-filmen ratar agent 007 den gamla hederliga vodka-martinin och beställer istället bärs (Heineken).

Tja, vad ska man tycka om detta? Att det var bättre förr? (eller) Det är alltid bra med förändringar? Obestämd

Jag gissar att han inte vill ha bärsen "shaken" i alla fall. Skrattande

Fick många träffar, men hittade inget bra ställe att länka till.

Annons:
Anterrabae
4/19/12, 7:00 PM
#1

Känns ju nästan absurt, om man gillar och värdestter "bond-maneren" men ganska roligt i alla fall.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

DesK
4/19/12, 7:21 PM
#2

Instämmer med Ida. Känns ju lite knäppt med en sån förändring av ett av särdragen i bondfilmerna, men lite kul är det Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

MaMaMade
4/19/12, 9:29 PM
#3

Undrar just vad Heineken betalat för det?! Guld i mun

Anterrabae
4/19/12, 11:48 PM
#4

jag gissar på MASSOR!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

dolfen
4/20/12, 5:45 PM
#5

ExBondbruden Maud Adams gillar inte detta.

dolfen
5/24/12, 4:56 PM
#6

Här kan man läsa att exBonden George Lazenby inte heller gillar bytet av 007s dryck.

Heineken betalar cirka 45 miljoner dollar.

Annons:
[Vargöga]
5/24/12, 6:45 PM
#7

Näää så kan dom ju inte göra. Rynkar på näsan

Synd att pengar skall styra allt.

Elshira
5/25/12, 10:10 AM
#8

Jag är nog lite skadad när jag kollar på tv/film… Så fort jag ser ett märke av något slag ploppar alltid "vad har de fått betalt för det då…" upp i huvudet. Lite smått irriterande faktiskt! xD

Men tråkigt att man byter ut en sådan klassiker… Då kan han ju lika bra få en ny uppdragsgivare och heta "agent 008" i nästa film. :P

Hakuna matata!

[Mairah]
5/26/12, 5:28 PM
#9

Nä, vad trist! Synd att de ska ta bort ett så speciellt "landmärke" för just Bond figuren Obestämd Kommer att kännas konstigt att se.

Förstår att de andra betalar vad som helst för att få in sitt varumärke i filmen…

[Aquelegia]
5/29/12, 6:29 PM
#10

Jag har alltid irriterat mig på att Bond dricker martini då jag flertalet gånger försökt mig på att dricka det men det föll mig verkligen inte i smaken och ingen jag känner heller. En ny drink visst men att dom köper in reklam och framförallt öl nej det gillas inte!

Upp till toppen
Annons: