Annons:
Etiketteromsajtenifokus
Läst 1181 ggr
DesK
4/1/12, 12:01 PM

Problem med iFokus servers

Som ni har märkt möter vi i bland på guru meditation felmedelanden.
Anledningen visar sig vara alldeles for högt tryck på servrarna då iFokus håller på bli alldeles för stort. Lösningen på detta är antigen att iFokus börjar ta betalat för medlemskap så dom har råd med fler servrar, eller att göra andra saker för att begränsa trycket
För att fortsätta ha iFokus gratis har grabbarna vädjat till oss värdar att ställa upp på att dela upp våra sajter.
Därav kommer en sajt vara öppen dagtid och en nattestid så man tillsammans blir som en sajt. Matlust iFokus och Matbröd iFokus har därmed gått ihop och kommer dela på ett dygn tillsammans. Matbröd kommer därav vara tillgängligt från 09.00 om morgonen till 21.00 på kvällen, då tar Matlust över och är tillgängligt från 21.00 till 09.0

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Farwuq
4/1/12, 12:02 PM
#1

Vilket är dagens datum?

Tungan ute

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Tassy]
4/1/12, 12:48 PM
#2

hahaha, den var fin Flört

Honestyisdead
4/1/12, 1:54 PM
#3

hahaha ;)

Sophey
4/1/12, 1:58 PM
#4

Dessan vad fin du ar! Jag blev lite radd forst men som tur ar panmindes jag av forra arets april skamt! Skrattande

Medarbetare på matlust

monstermash
4/1/12, 2:48 PM
#5

Hahaha!

dolfen
4/1/12, 7:38 PM
#6

#%Skrikandes&X¤

Jag sänkte garden en stund innan jag gick in här. Det skulle jag inte ha gjort.  Skäms Skrattande

Annons:
Mitralis
4/1/12, 8:22 PM
#7

Den var bra Skrattande



[Mairah]
4/1/12, 8:37 PM
#8

He he, no more apriljokes här inte!!  Flört har blivit lurad flera ggr nu på iFokus, bara ikväll Skrattande

Fast jag ska villigt erkänna att den var bra DesK Cool

Grodan
4/1/12, 11:33 PM
#9

Skrattande


❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

DesK
4/2/12, 9:11 AM
#10

April April! Skrattande

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: