Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 712 ggr
[Aquelegia]
1/12/12, 11:46 PM

Lyckade nyårslöften!

Har du någonsin lyckats hålla ett nyårslöfte?

Annons:
[Malin]
1/13/12, 12:07 AM
#1

Jag har aldrig haft något tidigare men i år har jag ett och det har jag lyckats hålla sedan 26/12 (ja, jag började tidigare ;))

[Tassy]
1/13/12, 12:53 AM
#2

Jag ger inga nyårslöften, försöker hela tiden förbättra det som behövs. Större chans att lyckas om man inte klumpar ihop allt vid ett datum och sen gör en tvärförändring i sina vanor.

[Aquelegia]
1/13/12, 12:56 AM
#3

Åh vad roligt!
Jag satt och tänkte på vad jag ville klara av året som kommer och satt och var så arg över mitt nagelbitande som jag var så trött på.
Slutade tvärt och har inte bitit en endaste gång! Sedan tolvslagetGlad
Otroligt förvånad över min viljestyrka.

Kunde plötsligt inte försvara mitt nagelbitande längre, så fanns inget som stoppade mig att sluta längre.

[Malin]
1/13/12, 12:59 AM
#4

#3 Härligt, bara att kämpa vidare!

[Aquelegia]
1/13/12, 1:02 AM
#5

Jag brukar sätta nyårslöften som jag ändå velat ändra men aldrig hittad "rätt tid att börja" nyårsafton är en dag jag känner mig som starkast då jag alltid vill åstadkomma något mer än jag åstadkommit föregående år. Jag lyckas alltid vända en vana då jag av någon anledning har styrka nog att göra det just då Glad
Jag ger mig alltid löften att bryta någon ovana.

Sweli
1/18/12, 12:10 PM
#6

Som jag har aldrig lyckats hålla mitt nyårslöfte i år hade jag inget.

Annons:
[sakring]
1/18/12, 8:38 PM
#7

# 3 När jag var 14 år så gav jag samma löfte som du och höll det. Jag är 58 numeraSkrattande

[Aquelegia]
1/18/12, 9:43 PM
#8

#7 Det är ett fint löfte att ge sig, för jag tror nog ingen som biter på naglarna tycker det är kul.
Attans, jag började för sent alltså är 23 Tungan ute Bet av en nagel igår men blev jätteirriterad på mig. Slog mig själv på handen och hämtade filen för att fila till sista istället.
Nåja, ett steg i tagetGlad

Emaljoh4
1/19/12, 8:30 PM
#9

Lyckades hålla förra årets löfte hyfsat bra faktiskt!

Det var att aldrig gå mot röd gubbe. Flört Oavsett om det var helt tomt på bilar osv. Så kunde stå där och vänta tills det blev grönt trots att det inte var något "ivägen" Oskyldig

Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! Glad

 

Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.

Upp till toppen
Annons: