Annons:
Etikettrestauranger-kaf-er
Läst 1203 ggr
Sophey
2011-12-08 21:26

Resturang-tips i Nederländerna

Här tänkte jag samla lite tips och kritik om bra och kanske mindre bra resturanger i Nederländerna som jag besökt och besöker eftersom jag bor här Flört

Medarbetare på matlust

Annons:
Sophey
2011-12-08 21:35
#1

STEAKHOUSE i Amsterdam centraal

Riktigt bra mat och riktigt bra service och bra priser!

Medarbetare på matlust

Sophey
2011-12-08 21:59
#2

BUONA SERA i Alkmaar, de hoef

De mesta av deras rätter är goda men mina favoriter är deras revbenspjäll och oxfilé i jordnötssas och deras glass!

De har bra pizza men min favorit pizza hos dom är deras shoarma pizza med uiensaus och om ni inte tycker om ost ska ni inte beställa deras lasagne, den är riktigt ostig och grov Glad

Medarbetare på matlust

[Tassy]
2011-12-08 22:14
#3

Spännande! Om jag nån gång ska ut och resa så ska jag ha denna tråd i minnet Skrattande

Sophey
2011-12-08 22:24
#4

Jag kommer ju att besoka Amsterdam lite oftare sa fort mina fotter har blivit lite battre och da ska vi prova pa de flesta resturanger Skrattande

Medarbetare på matlust

Sophey
2011-12-08 22:28
#5

Mylos Grieks Resturant Alkmaar

Det är en grekisk resturang med ganska mysig inredning och fin och stor uteservering precis brevid ena kanalen som gar genom hela staden och utanfor ostmuseumet och klocktornet.

Jätte fint ställe med bra service och riktigt bra mat med stora mättande portioner!

Medarbetare på matlust

Sophey
2011-12-08 22:35
#6

King Sing Alkmaar

Kinesisk-indisk resturang mycket god mat (min egen favorit är deras babi pangang) mycket trevligt och mysigt och lugnt att sitta och äta men personalen kan inte sa bra engelska.

Underbart goda efterrätter(!)
Deras frukt och glass rekomenderas starkt!

Medarbetare på matlust

Annons:
DesK
2011-12-09 11:02
#7

Jättekul med en sån här tråd. Glad Alla som vill får gärna berätta om sina favoritrestauranger, men då i egna trådar Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Sophey
2011-12-09 11:09
#8

Ja fast om nagon har vart pa nagon bra resturang i holland kan de ju lagga till den i traden Skrattande

Medarbetare på matlust

DesK
2011-12-09 11:12
#9

Ja just det! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Sophey
2011-12-09 11:17
#10

HET HOEF VAN ALKMAAR

De har bra mat i väldigt gameldags robust fin inredning, väldigt mysigt att sitta och koppla av och äta men de är dyra(!)

Medarbetare på matlust

Upp till toppen
Annons: