Annons:
Etikettrestauranger-kaf-er
Läst 957 ggr
[Tassy]
2011-12-03 15:46

Grand Hotel Stockholm

Finns det någon här inne som har varit dit och ätit?

Berätta gärna om din upplevelse!

Hur var maten? Vad hade du för kläder?

Annons:
DesK
2011-12-03 15:54
#1

Jag har varit där flera gånger Glad Bland annat har jag ätit lunch där och då hade jag kort kjol, blus och kavaj och lågklackade pumps på fötterna. Sen har jag varit där på bal med middag och då hade jag långklänning och så har jag varit där på stor vinprovning mitt i smällkalla vintern och då hade jag långbyxor med tillhörande kavaj och polotröja, till sist har jag även varit där och ätit frukostbuffé då hade jag en sommarklänning och en tunn stickad kofta och sandaler Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Tassy]
2011-12-03 16:03
#2

Hur var maten DesK? Skrattande

DesK
2011-12-03 17:05
#3

Mycket bra Glad Men observera att det är många år sen jag var där senast. Jag flyttade från Stockhollm år 2000 efter det har jag inte varit där och de flesta besöken där som jag refererar till var på 1980-talet.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Tassy]
2011-12-03 17:08
#4

Härligt! Jag tror inte dom har tappat stinget sen du var där Flört

Ser fram emot detta otroligt mycket, det kommer helt klart att bli min största matupplevelse! Skrattande

DesK
2011-12-03 17:09
#5

Glöm inte att ta med en kamera! Glad Ja jag tror också att ni får en trevlig vistelse med god mat där Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Tassy]
2011-12-03 18:37
#6

Absolut! Kameran ska givetvis med Glad

Annons:
Sophey
2011-12-03 18:38
#7

Den senaste som var dar som jag kanner hade ett par stovletter tights och en tunika Glad

Medarbetare på matlust

Upp till toppen
Annons: