Restauranter & Caféer

Grand Hotel Stockholm

2011-12-03 15:46 #0 av: [Tassy]

Finns det någon här inne som har varit dit och ätit?

Berätta gärna om din upplevelse!

Hur var maten? Vad hade du för kläder?

Anmäl
2011-12-03 15:54 #1 av: DesK

Jag har varit där flera gånger Glad Bland annat har jag ätit lunch där och då hade jag kort kjol, blus och kavaj och lågklackade pumps på fötterna. Sen har jag varit där på bal med middag och då hade jag långklänning och så har jag varit där på stor vinprovning mitt i smällkalla vintern och då hade jag långbyxor med tillhörande kavaj och polotröja, till sist har jag även varit där och ätit frukostbuffé då hade jag en sommarklänning och en tunn stickad kofta och sandaler Glad

Anmäl
2011-12-03 16:03 #2 av: [Tassy]

Hur var maten DesK? Skrattande

Anmäl
2011-12-03 17:05 #3 av: DesK

Mycket bra Glad Men observera att det är många år sen jag var där senast. Jag flyttade från Stockhollm år 2000 efter det har jag inte varit där och de flesta besöken där som jag refererar till var på 1980-talet.

Anmäl
2011-12-03 17:08 #4 av: [Tassy]

Härligt! Jag tror inte dom har tappat stinget sen du var där Flört

Ser fram emot detta otroligt mycket, det kommer helt klart att bli min största matupplevelse! Skrattande

Anmäl
2011-12-03 17:09 #5 av: DesK

Glöm inte att ta med en kamera! Glad Ja jag tror också att ni får en trevlig vistelse med god mat där Glad

Anmäl
2011-12-03 18:37 #6 av: [Tassy]

Absolut! Kameran ska givetvis med Glad

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.