Annons:
Etikettrestauranger-kaf-er
Läst 4333 ggr
Björk
2011-12-01 17:46

"Jullåda från Delikatessgrossisten"

Jag köpte precis en julklapp till mina föräldrar nu och tänkte bara tipsa er om den! Funderar på att kanske köpa något liknande till mig..

Kanske ska man ha något själv lagom tills nyår. Ta en titt på länken ovan.

Annons:
[Tassy]
2011-12-01 21:22
#1

Jag kunde inte kolla länken, en popup kommer fram och går inte att klicka bort hur jag än försöker.

DesK
2011-12-02 09:23
#2

Björk du får fixa en bättre länk eller beskriva vad som finns i jullådan, eftersom det är precis som Tassy säger, det går alltså inte att se själva lådan och dess innehåll.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Björk
2011-12-02 13:01
#3

Funkar den inte? Den funkar för mig! Ska försöka igen! :)

Björk
2011-12-02 13:05
#4

Jag förstår ingenting och gud så virrig man blir av att trycka runt på deras hemsida.. Nu försökte jag nämligen se om man kan hitta en annan länk till den.. Men jag hittade den under groupon deals stockholm, kanske kan ni hitta den därifrån? eller?

Annars förstår jag ingenting för den kommer då upp för mig.. Obestämd

[Tassy]
2011-12-02 13:06
#5

Det fungerar fortfarande inte. Groupon kräver att man ska bli medlem.

DesK
2011-12-02 13:10
#6

Björk jag föreslår att du beskriver med text, men utan länk, här vad som finns i den där jullådan Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Björk
2011-12-02 13:25
#7

Okej, det förklarar saken! Eftersom jag är medlem kommer inte fliken upp! Of course.

Jag ska springa på lunch nu men det här är vad Groupon skriver om varan:

Perfekta julklappstipset: Finsmakarens Jullåda från Delikatessgrossisten. Värde 600 kr, betala 299 kr.

Delikatessgrossisten har handplockat utvalda delikatesser för livsnjutaren. Lådans innehåll: Mathilde anklever (130 gr), Parmeggiano reggiano från Cantarellihuset, Planeta (200 gr), mycket delikat olivolja från Italien (250 ml), Casale risotto (300 gr), pesto från Punto Verde (90 gr), Italiens främsta ekologiska producent, handgjorda praliner (50 gr), från Olof Jönsson en av vårt lands skickligaste chokladtillverkare.

Jullådan hämtas ut i Delikatessgrossistens butik på Lodgatan 1 (Birger Jarlsgatan/Rådmansgatan) i centrala Stockholm.

Upp till toppen
Annons: