Annons:
Etikettrestauranger-kaf-er
Läst 10284 ggr
Kaisa_Kavat
2011-11-10 12:38

Restaurangtips?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Är det bara jag som varje dag störs av mail från dessa kupongsajter? Galen blir jag men det var min syster som tipsade om att man ska bli medlem. Har provat let's deal och groupon och de båda funkar ju, har vart missnöjd någon gång med groupon men andra gånger väldigt nöjd.. Men nu är de ju så att de ofta tipsar om restauranger och innan jag köper deras presentkort skulle man ju vilja veta om det ens är värt mödan att gå dit.. Någon som vet nåt om deras samarbeten? Haft erfarenhet av deras presentkort på restauranger? Är det bara värdelösa sådana eller faktiskt sånna som det kan vara värt att gå till?

Och har ni någon sajt med bättre deals än let's deals erbjudanden eller groupons erbjudanden? Hör av er! Ju billigare desto bättre.

Och övriga tips på restauranger som inte är så hiskeligt dyra uppskattas också!! Skrattande

Vill man så kan man :)

Annons:
jizzy
2011-11-10 12:55
#1

Hej. Ser att du bor i Stockholm, och det gör jag också. Har faktiskt varit på restaurang ett par gånger via sådana erbjudanden, ibland är det väl uppåt 50% rabatt liksom. Enda jobbiga är väl att ha koll på de sajterna, men om jag har nån planerad middag brukar jag gå in och kolla och några gånger har det funnits deals. Är ju ofta lite mer fancy ställen och jag har hittills aldrig varit direkt missnöjd iallafall. Men brukar ändå kolla upp stället på t.ex Rejta/TripAdvisor/Qype först.

Kaisa_Kavat
2011-11-10 14:15
#2

Ah okej, kul! Tack så mycket för tipsen!! Glad

Du har möjligtvist inte ätit på Greek Taverna Moussaka? Såg att de har erbjudande där, men googlar man restaurangen så kommer denna meny upp och den är ju knappast Grekisk? Tänkte nämligen om man kanske skulle passat på att ge bort i farsdagpresent. Men tråkigt om namnet säger Grekisk restaurang men sen visar det sig vara svensk mat?!

Vill man så kan man :)

jizzy
2011-11-10 15:48
#3

Ja, raggmunk, löksås och vilt låter helt klart ganska svenskt. Skrattande

Har inte ätit där, men tack för tipset, kanske ska testa!

Björk
2011-11-17 11:21
#4

#TS, provade du restaurangen? Var den nåt att ha? Har själv provat att köpa presentkort från Groupon och var mycket nöjd, eller nej nu ljög jag, det var inte jag som köpte det, fick det som en lite krya på dig present av min syster och hennes fästman.Skrattande Vi hade jätte trevligt och vet inte om vi bara hade tur med restaurangen eller om det verkligen fungerar.

Därför vore det kul att veta hur du upplevde det eller om någon annan testat detta?

Kaisa_Kavat
2011-11-17 13:51
#5

#4,

Björk.. gillar du artisten Björk också? Cool Det gör jag.

Nej, jag hoppade den grekiska. Så jag kan tyvärr varken hissa eller dissa i detta läge. Men updaterar. när jag kan! Glad

Vill man så kan man :)

Upp till toppen
Annons: