Annons:
Etikettveggo-vegetariskt
Läst 1818 ggr
[helenal]
10/21/11, 6:25 PM

Tips på vegetarisk mat

hej. ska laga vegetariskt ikväll men vet inte vad.. tips på något gott och enkelt?

helst inte veg. lasagne Flört

Annons:
dolfen
10/21/11, 6:29 PM
#1

Har du varit inne på iFokussajten Vegetariskt?

Loveradio
10/21/11, 6:31 PM
#2

Vad har du hemma? Glad

Jag brukar slänga ihop en pastasallad med pasta, äpplen, gurka, fetaost, tomater, oliver och sallad. Enkelt och gott!

Eller om du har Penne-pasta eller Tagliatelle så kan man koka det, hälla av vattnet. I med en stor klick pesto, soltorkade tomater och oliver. Rör om. Sen lägger man röran på en tallrik och toppar med fetaost.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[helenal]
10/21/11, 6:32 PM
#3

blev sugen på veg pizza nu Glad så tänkte göra det ikväll Glad

DesK
10/21/11, 7:33 PM
#4

Jag slår ett slag för vegetarisk "köttfärssås" gjord på enbart finhackade rot- och grönsaker. Den passar fint till pasta men också på pizza eller varma mackor Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Aquelegia]
10/21/11, 11:41 PM
#5

#4 Det var ett bra tips! Är så trött på köttfärs på hemmagjord pizza. Hur kryddar du den "köttfärsen" ?

DesK
10/22/11, 10:09 AM
#6

Buljongtärning, vitlök, svartpeppar, chef de Provence, färsk chilipeppar och färsk oregano och persilja på vid servering Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
Upp till toppen
Annons: