Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 861 ggr
DesK
5/27/11, 3:31 PM

Firar du mors dag?

Tänker du fira mors dag och kanske bjuda mor på något gott? Berätta gärna vad i sånna fall! Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Annons:
[WX5]
5/27/11, 3:35 PM
#1

Njae inte direkt. Barnen brukar ha med sig något från dagis och skola. Nån gång har jag fått något för mannen som Tack för att du är en sån bra mamma till våra barn. Men inget mera speciellt. Till min mamma skickar jag ett kort via mejlen. Vi bor inte i samma land så det blir inte så mycket mer än så.

MaMaMade
5/27/11, 6:36 PM
#2

Min mamma är död o så ock svärmor. Själv brukade jag få blommor då Guben jobbade morsdagshelgen…för då påminde tjejen i blomsterkiosken honom om det. Flört

I år har töserna börjat hos dagmamma så jag har fått två egendekorerade lerkrukor med tagetes o en vimpel med grattis på morsdag önskar NN-vimpel i samt en fin "scrapteckning" av Minstan med massor av fina bokmärken o  hjärtan fastklistrade. Glad

Guben ligger borta i en v o Sonen är på UNF-läger i helgen så jag o töserna ska äta gott o sliska lite extra tillsammans hela helgen hade vi tänkt! Tungan ute

DesK
5/27/11, 7:21 PM
#3

Min mor är också död sen många år, men tjejerna brukar fira mig med något fint kort och något gott Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Vosjes
5/27/11, 7:32 PM
#4

Jag firar morsdag genom att skicka en söt smiley via msn till min mamma.

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Upp till toppen
Annons: