Annons:
Etikettmatprat
Läst 1059 ggr
Vosjes
4/7/11, 11:57 PM

Veckans erbjudanden

God kväll alla fina!

Jag tänkte bara underlätta vissa människors vardag genom att påminna er att på diverse större matkedjors hemsidor kan ni titta på veckans erbjudande och kanske fynda lite mat till billigare pris.

Jag själv har inte möjlighet att titta igenom flygbladen som de skickar ut veckovist då vi har ett gäng terrorister som sliter sönder tidningarna så fort tidningen landar på deras revir så att titta via internet på till exempel ICA kvantum, ICA maxi, Willys, City gross med mera underlättar otroligt för oss.

Sen har de en hel drös med recept.
ICA har även recept anpassade till veckans billiga produkter.

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Annons:
DesK
4/8/11, 9:06 AM
#1

De flesta av dessa flygblad finns på deras respektive hemsidor också. Det förutsätter att man har en PDF-läsare, men dessa finns att hämta gratis på nätet Glad Man kan också prenumerera på veckans erbjudanden från sin /sina butiker. Då får man dem varje måndag och då kan man i lugn och ro planera sina inköp och göra matsedel (om man vill) Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
4/8/11, 10:19 AM
#2

Glad

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Vosjes
4/8/11, 3:01 PM
#3

Man kan även få flygbladen via e-mail! Glad

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

DesK
4/8/11, 3:10 PM
#4

Sophia det var det jag menade ovan Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Vosjes
4/8/11, 3:13 PM
#5

Ja det gjorde du ja… Jag läste inte ens igenom ordentligt SkämsSkrattande

Med vänliga hälsningar, Sophia
Medarbetare på Matlust och Exotiska djur

Upp till toppen
Annons: