Annons:
Etikettrestauranger-kaf-er
Läst 4021 ggr
[karamell]
5/10/07, 10:53 PM

Bellos i Linköping värt ett besök

Om ni inte bor där… åk på besök.. Gå till Bellos restaurang på apotekaregatan… Fransk inspirerad mat i gourmet klass.. Jag kan vara petig med krogmat och vill ha det bästa och här får ni det.. servicen är bra men maten i absolut toppklass!!!!!!

Annons:
saramops
9/10/07, 5:16 PM
#1

Jag var där nu i helgen!!!! Herregud vilken mat. Jag har rest runt i världen och käkat på många bra krogar, men jag tror att denna slår dom alla!!

Anne
9/10/07, 6:11 PM
#2

Har aldrig hört talas om Bello. Är den ny? Prisklass? Hemsida? Själv tycker jag att Sangria har bäst mat i Linköping, i alla fall när jag bodde där för ett par år sen.

[karamell]
9/10/07, 10:19 PM
#3

Sangria var bäst för några år sedan, men nu har de kockarna från sangria startat Bellos som har funnits i ca ett år. Hemsida www.bellos.nu. Priserna finns där oxå. Sangria har tyvärr fått ny ägare som inte riktigt bryr sej om maten, utan mest om avansen.

Anne
9/11/07, 9:49 AM
#4

Aha, vad tråkigt att höra att Sangria blivit sämre - men om det är de som startat upp Bellos så låter det ju å andra sidan lovande. :)

Kokoskorven
9/11/07, 12:43 PM
#5

ska tipsa min dotter som bor där :)

…och skynda mej att besöka… :)

eventkocken
9/14/07, 5:26 PM
#6

Vilket sjukt sammanträffande! =) ska precis dit och leverera en Kai Shun-kniv. Ska hälsa kocken..eller en av dem iallafall; Jonas Skoglund om det här inlägget!

Annons:
[karamell]
9/22/07, 11:29 PM
#7

 Wow, Vilka finlirare när det gäller knivar… Är det därför maten är superb tro……………………..Skrattande

eventkocken
9/23/07, 2:14 AM
#8

Njaaaa…Det borde bero på vem som håller i kniven förstås! ;) Men man behöver bra grejer att arbeta med…framförallt om man gör det minst 8 timmar i sträck.

teph
10/11/07, 12:23 AM
#9

Jag hittade ochså dit i går, helt underbar avslappnad stämmning och instämmer….. maten är otroligt suverän!!!!!

Upp till toppen
Annons: