Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1050 ggr
Anne
5/7/07, 11:59 AM

Till Schweiz!

Imorgon bär det av till Schweiz! Jag är inbjuden på en ostresa, tack vare min matblogg. Det ska bli superspännande - vi ska till Kaltbach och titta på grottorna där Emmi (stort mejeriföretag, det är de som står för resan) lagrar sina ostar, och på onsdag ska vi besöka fondueproduktion, och testa att göra egen ost. Kul! :)

Jättekort resa, så onsdag kväll är jag hemma igen.

Mer skryt - jag ska bli intervjuad om bloggen för Amelia också. :)

Annons:
isnornin
5/7/07, 2:32 PM
#1

Jätte spännande!!!!

MVH Isnornin

MiaP
5/7/07, 7:44 PM
#2

Vad kul det låter, grattis.

johan
5/7/07, 9:17 PM
#3

Det är du värd Anne! Din blogg ser verkligen proffsig ut.

Mvh // Johan

Född vid 334.00 PPM

Illan
5/7/07, 10:29 PM
#4

Vad kul! Vilket nummer ska vi söka efter i butik?

Anne
5/7/07, 10:51 PM
#5

Oj, ingen aning - vi kan väl vänta tills journalisten varit här va? ;) Vet inte ens om det blir nån artikel av det, men bara att intervjuas är jättekul. :)

[Asta]
5/8/07, 12:02 AM
#6

Det är ju jättekul! Vi, eller åtminstone jag, kräver en ordentlig rapport efteråt.

Annons:
Pling
5/8/07, 1:06 AM
#7

Hoppas du får kul på resan och lär dej massa spännande saker som du kan berätta för oss sen.

Honestyisdead
5/8/07, 10:20 AM
#8

Ha en super resa.. Och glöm inte nämna iFokus till Amelia ;) Riktigt kul för dig :D

Anne
5/10/07, 9:26 AM
#9

Pust - ja, vi har haft det jätteroligt, men oj vad trött jag är.. landade strax efter tio igår kväll.

Martin
5/11/07, 6:33 PM
#10

Ja, då har du haft tid att återhämta dig nu. Var finns reseskildringen, och inte minst, berättelserna om ost? Kanske smakråd också? Skrattande

mvh Martin

Anne
5/12/07, 12:11 AM
#11

Ja, förlåt.. :) La precis upp första delen på bloggen, med MASSOR av bilder. Mer regelrätt reportage om grottorna i Kaltbach kommer när jag fått loss lite foton, vi fick inte ha med kamerorna in..

Upp till toppen
Annons: