Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 912 ggr
Honestyisdead
2007-07-12 20:12

Var smakar maten bäst?

Var tycker du maten brukar smaka bäst?

Jag älskar att gå till en mysig restaurang där de spelar mysig musik och det finns massa tända ljus.

Annons:
Pernilla
2007-07-13 01:16
#1

oh jag är en hemmaråtta… :)

[Asta]
2007-07-13 10:09
#2

Jag måste rösta Annat - inte egentligen för att det är annat, men därför att jag skulle vilja rösta på alla tre. Det beror så mycket på omständigheter vilket som är bäst. På humöret, på sällskapet, på maten, på omgivningarna på allt möjligt.

MaMaMade
2007-07-13 12:56
#3

Jag älskar att äta borta för man har bättre aptit då man inte provsmakat på allt. Man slipper stress, bök o stök, dukning o disk men…man får inte alltid det man gillar o det är negativt.

 Restaurang är mysigt men det är inte alltid maten motsvarar det pris man får betala. Dessutom kan man sitta i lugn o ro hemmavid o prata m sina vänner hur länge som helst. Blir fötterna varma kan man sparka av sig skorna. Man kan sitta hur man vill på stolen (jo, jag har svårt att sitta "fint" länge) o man kan faktiskt byta till mjukisar om midjan börjar att strama. ;)

Pia
2007-07-15 19:08
#4

Instämmer med Asta, alla tre, beroende på tillfälle, därför röstade jag Annat.

ClaudiaZ
2007-07-15 19:26
#5

Min lillasyster och pappa lagar den bästa maten i världen. :)

Seriöst, dom är båda så otroligt duktiga i köket.

Tita
2007-07-16 01:05
#6

Maten smakar absolut bäst utomhus, på picknick,vid sjön eller på fisketur eller liknande =)

Annons:
Honestyisdead
2007-07-16 03:49
#7

Ngt som också är väldigt gott är att fånga en fisk och tillaga eller egenplockad svamp :)

Tita
2007-07-16 09:13
#8

# 7 Ja det är inte alls dumt =)

AndreasS
2007-10-11 01:20
#9

Jag svarade Hemma, då kan man briljera med sina kunskaper som restaurang kock =-)


Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

isnornin
2007-10-11 10:42
#10

Jag svarade hemma för att min man är utomordentligt bra kock, jag blir alltid nöjd hemma, då vet man vad man stoppar i sig. Det är klart att det är kul att bli bortbjuden, oftast hamnar min man i köket då också. Men att gå ut är oftast mysigt det med.

MVH Isnornin

V-lang
2007-10-12 02:49
#11

Jag visste inte heller vad jag skulle rösta på, men ska jag vara ärlig så ska vi vara hemma och mysa så ser jag helst att killen gör iordning något eller att vi köper något. Jag står för matlagningen jämt här hemma så tycker inte att det är så kul i köket längre.

Men att bli bortbjuden till vänner eller gå och sätta sig på en restaurang och mysa och äta god mat med tända ljus är väl bara så lyxigt =)

eventkocken
2007-10-16 22:27
#12

Som kock uppskattar man verkligen att bli bjuden på mat så det var vad jag röstade på.

Och låt oss ta död på myten att det skulle vara SVÅRT att bjuda en kock på mat…det är faktiskt hur lätt som helst! =) Alla som inte tror mig får prova (jag kommer direkt)!

Upp till toppen
Annons: