Annons:
Etikettköksutrustning
Läst 896 ggr
Anne
10/25/07, 3:39 PM

Gillar ni julen?

Det gör jag - jag måste bara tipsa om helt ny sajt här på iFokus. Den är inte lanserad än, så den finns inte i listan till höger, men ni kan smyga ni och titta i alla fall :)

Julen.iFokus

Annons:
TacoBelle
10/25/07, 8:10 PM
#1

Ååååå!

isnornin
10/25/07, 8:41 PM
#2

Ja! var snabb och blev medlem där;)

MVH Isnornin

Honestyisdead
10/25/07, 8:42 PM
#3

Jag var ganska snabb jag med, då jag verkligen ÄLSKAR juletid :)

MaMaMade
10/25/07, 8:43 PM
#4

*Jepp*! Enda högtiden som vår familj gör ngt av…

Martin
10/26/07, 2:53 AM
#5

Visst gillar jag julen, men den är inget speciellt för mig ändå. Ger t.ex. inte julklappar direkt, även om det brukar bli något litet symboliskt för sakens skull.

Däremot gillar jag att gå i stan och kolla runt, samt såklart alla träffar med god mat, glögg, lussebullar, pepparkakor osv.

Har jobbat de två senaste julaftonarna, och möjligt att jag kommer att gå in på övertid i år också om det behövs (kväll/natt då - eftermiddagen är jag gärna ledig för god mat med familjen). Men gått med i JulIfokus ändå, för det finns säkert ngt gott matrecept att snappa upp t.ex.  Skrattande

mvh Martin

[Asta]
10/26/07, 10:18 AM
#6

Jag är nog lite som marnyman - är inte någon sådan julfan. Tycker det är trevligt att vara ledig. Gillar att äta julskinka med brunkål. Julklappar har vi i princip lagt ner helt och hållet. Jag gillar att ge presenter, men jag gillar inte att någon skall diktera NÄR jag skall ge presenter.

Annons:
isnornin
10/26/07, 10:28 AM
#7

Här firas allt som går att fira, finns det inte någor att fira så hittar vi bara på dagar! Min lilla dotter har bestämmt att 3 mats är det kokosbollsdagen;) Då kan ni också vara med o fira om ni vill:)

MVH Isnornin

Upp till toppen
Annons: