Annons:
Etiketterdesserterfruktgodis
Läst 1129 ggr
MaMaMade
2007-11-20 18:56

Paj med dubbel kolafyllning?

1000 också! Hade planerat morgondagens fika till juntadamerna och det har bara onnesse

Bakade Monicas jordnötsflarn istället för kanellöv. (Får för mycket hjälp när det ska till att kavlas och stansas kakor, får bli en annan gång  Flört Hade inte tillräckligt mycket smör tinat så jag spädde på med jordnötssmör. Mina blev kakor istället för flarn, goda men inte det skulle bli *flarn*! Annars när jag ska göra flarn brukar det bli ett enda stort flarn av smeten i samma storlek som plåten, varför kakform 'nu*? Nåja, de blev ju i alla fall goda som sagt.

Pricken över i:et skulle bli en paj med dubbel kolafyllning, en rand klassisk kola och en rand chokladkolafyllning, var helt säker i vilken tidning jag sett receptet. Tänk så fel man kan ha! Ringer det en klocka hos någon här? Kan för mitt liv inte komma på var jag såg det, det var i förra veckan och jag *tror* att det var en relativt ny tidning men, jag är 3-barnsmamma så allt är relativt.

Ska söka igenom tidningarna i översta högen ikväll, men ögonen går i kors så jag förväntar mig inte att hitta något. Hoppas att någon här vet vilken jag talar om, annars får jag väl spara den till efter jul. *Typiskt också*!

Annons:
Pernilla
2007-11-21 19:15
#1

Snokade in på Choklad iFokus och vad fick jag syn på? Chokladkolapaj Kanske inte exakt det du ville ha, men snarlikt?

Glad

MaMaMade
2007-11-22 20:28
#2

*Ja"*! Precis den är det, visst ser den *syndig* ut? Flört

*Tack* snälla du!

Varför ser jag inte chokladsajten när jag klickar på "Fler sajter"? Ja, den finns där, men är inte markerad som aktiv, där vill man ju vara varje dag! Choklad hörs ju vara så nyttigt! Oskyldig

Anne
2007-11-22 20:35
#3

MaMaMade - det är för att den inte är lanserad ännu.  Glad

MaMaMade
2007-11-22 20:45
#4

Aha! Öh, vafför då då? Choklad är ju *livet*! Flört

Anne
2007-11-22 22:01
#5

Det är på gång Glad Sajten är helt nyöppnad, och då tar det lite tid innan sajtvärden byggt upp tillräckligt mycket material. Sen lanseras den till "allmänheten" Glad

Upp till toppen
Annons: