Annons:
Etikettrestauranger-kaf-er
Läst 1456 ggr
Honestyisdead
2007-12-29 22:39

Angry Wopper på Burger King

Det är en hamburgare som dom gör reklam för nu hos Burger King.
På reklamen får dom det till att burgaren är riktigt stark.

Snacka om att jag blev besviken!!!! SMakade den och skrattade. Inte ens det minsta sting av styrka kände jag. Visst, jag äter hur starka saker som helst, men lite borde jag ju känna. Och killen som inte tål starka saker tyckte inte heller den var stark.

Andra gången dom har en så kallad "het" burgare, men som inte lever upp till namnet.

Har någon av er smakat den? vad tyckte ni?

Annons:
bubbelbubbel
2007-12-30 14:09
#1

jag är inte speciellt förtjust i burger king alls, men varje gång jag sett den reklamen så har jag tänkt…hur sjutton får man in den i munnen ? den är ju så stor på höjden, och jag har liten mun :P

[Asta]
2007-12-30 14:16
#2

Själv får jag erkänna att eftersom jag högst en till två gånger per år besöker en hamburgerkedja så missar jag de flesta olika sorter som finns.

Och apropå höjden brukar det som ser högt och fint och fräscht på reklamen se ganska ihoptryckt och ofräscht ut när man väl köper det så kanske det inte är så högt i alla fall.

Bara för att reda ut så vill jag säga att jag gillar hamburgare och äter hamburgare flera gånger per år, men då är de hemgjorda eller gjorda på någon restaurang. Snabbmatskedjorna tjänar inte många spänn på mig. Det blir mest när vi kör långt och man hoppar in någonstans för att få ett snabbt mål.

Ulf-S
2007-12-30 14:23
#3

Det som ser stort och fräscht ut på bilderna brukar vara trist och hoptryckt när man beställer… MEN på den McDonalds som låg på min gata när jag bodde i München såg hamburgarna ut precis som på bilderna och var superfräscha och spänstiga!

Förstår inte hur de lyckades när inga andra verkar göra det…

Men hur som helst, hamburgare brukar vara riktigt mesiga eftersom de ska passa alla, även den som reagerar på minsta kryddsmula… Fast visst blir det märkligt när de marknadsför en variant som farligt het och det bara finns en antydan till styrka.

Honestyisdead
2007-12-30 18:55
#4

#1 Ingen fara om du har liten mun, den är en tredjedel av vad det ser ut som i reklamen ;)

MaMaMade
2007-12-31 10:17
#5

Så ett program på TV om hur de gör reklamfilmer, bl a hamburgerreklam. De tar det mest perfekta salladsbladet de kan hitta, tomatskiva etc…kasserar det mesta. Isvatten för att få det krispigt, en lätt dusch av vatten för att få fräschör osv.

Stipsen/pommesen har tandpetare instuckna i sig för att hålla sig raka (o är förmodligen friterade ett o ett!) o hela burgaren m tillbehör är "ihopnålad" av tandpetare…hur skulle annars det *stora* salladsbladet o den *tjocka* tomatskiva mm kunna ligga på plats!

Nej, de ser aldrig ut som i reklamen…o smakar mestadels pest!

bubbelbubbel
2007-12-31 13:30
#6

#4, är du säker ? :D här talar du med en som inte får in en hel bigmac i munnen, utan måste dela den Oskyldig

Annons:
Honestyisdead
2007-12-31 14:09
#7

Nja, den kanske är lika hög som en big mac iof :)

AndersE
2007-12-31 19:35
#8

Burger King är bäst! Och "Angry Whopper" tycker jag är helt OK. Lite peppar som ger en viss hetta.

Mandysan
2007-12-31 23:40
#9

Jag blir jämt besviken när jag äter Burger King (länge leve mcdonalds!)

Honestyisdead
2008-01-01 00:06
#10

Jag blir mest besviken var jag än äter. Max är ok tycker jag. men bäst är hemma ;)

bubbelbubbel
2008-01-02 08:13
#11

max har bara god dip :P

Honestyisdead
2008-01-02 16:17
#12

#11 Ja det har dom :P Har alltid så svårt att välja vilken jag vill ha ;) Kraftig beslutsångest!

bubbelbubbel
2008-01-03 16:07
#13

jag vill bara ha vitlöken :D mumma!!

Annons:
Honestyisdead
2008-01-03 16:45
#14

Mm det är den jag alltid tar ;) Vill prova ngn annan medn efter en massa beslutsångest tar jag de säkra före det osäkra haha :P

bubbelbubbel
2008-01-04 17:14
#15

haha, men man vet ju vad man får ! och då har iaf jag väldigt svårt att byta. som sagt, det säkra före det osäkra :D

Upp till toppen
Annons: