Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 770 ggr
[Asta]
2008-03-03 11:50

Kanske nytt kök på gång?

Helt OT, men ändå! Vi har ju köpt ett hus som vi flyttade in i januari. Det är ett gammalt hus och köket är INTE speciellt trevligt. Vi har frågat en snickare som vi känner om han vill åta sig att platsbygga ett kök till oss. Köket är ju 100 år gammalt = snett och vint. Och så vill vi att det liksom skall passa in i husets atmosfär. I lördags fick vi besked om att han troligtvis åtar sig uppdraget! Och jag blev så glad! Så vem vet - till jul eller så kanske vi har ett nytt kök. Killen jobbar med detta på sin fritid så det tar sin lilla tid att göra allt, men vi har ingen brådska, det viktigaste är att få det som man vill ha det. och jag har massor av skisser vid det här laget. Nu måste vi bara bestämma oss på riktigt!

Det skall bli så kul!

Annons:
Anne
2008-03-03 12:01
#1

men ÅH så trevligt :) det var väl inte alls OT, ett bra kök är ju absolut en förutsättning för rolig matlagning :)

Honestyisdead
2008-03-03 15:01
#2

Vad kul :) Sen får du lägga in före och efter bild :)

[Asta]
2008-03-03 22:02
#3

Jag lovar att komma med bilder. Men det kommer att dröja länge innan det är klart. Nu blir det till att planera i början!

Sessan1
2008-03-05 00:04
#4

GRATTIS till ett nytt kök :)

MaMaMade
2008-03-05 08:49
#5

Ooouh, vad kul Asta! Blir sååå avis…nytt kök ligger nog minst 5 år framåt i tiden här.

Prio 1 är ett till rum så vi ryms. Prio 2 är badrummet som verkligen börjar bli skabbigt o så är de ju det där m fuktangrepp. Efter det kommer köket. Den där V75:an kunde gärna få träffa av oss om den vill…

Upp till toppen
Annons: