Menyer, matsedlar & middagstips

Planer för valborg?

2008-04-23 17:30 #0 av: Anne

Ska ni äta något gott på Valborg? jag funderar som bäst på något som känns vårigt..

Anmäl
2008-04-23 18:32 #1 av: Hera

Har inga planer alls.

Sugen på att köpa eller sälja något? Klicka här!      
Relationer * HundarBodyart * Kvinna * Fiske * Viktminskning 
Har du frågor som rör iFokus och dess funktioner? -> Support!

Anmäl
2008-04-23 21:12 #2 av: [Asta]

Valborg? Vad är det? Nej - skämt åsido, måste nog säga som Hera- inga planer. Hoppas väl på fint väder så att vi kan få använda våran nya grill och våran nya trädgård lite :)

Anmäl
2008-04-26 01:15 #3 av: AndreasS

Kommer att arbeta som funktionär / säkerhetsansvarig / pyrotekniker under valborgsmässofiradet i vårat område där jag bor.

Anmäl
2008-04-26 16:37 #4 av: Liss

Valborg är nästa helg va? har inte så stor koll på de där^^ Men de blir nog i stort sätt ingenting.. Kanske lite titt på majbrasa och så hem igen:P

En fråga, smäller dem smällare på valborg?

Anmäl
2008-04-26 18:42 #5 av: Wruss

Valborgsplanerna.... ja, det lär bli mat på restaurang. Någon som har ngt bra tips på restaurang i London??? Vi har testat att boka bord på Jamie Olivers restaurang men det var fullt... Gråter

Anmäl
2008-04-26 22:59 #6 av: AndreasS

#4 Valborg infaller i år på en onsdag. Och ja det smälls smällare som dock är förbjudet sen 2 år tbx men raketer är tillåtna men man måste ha tillstånd för att få skjuta upp dom.

Anmäl
2008-04-27 00:18 #7 av: Martin

Som sagt, Valborg på onsdag och blir nog något lättgrillat på engångsgrill med några vänner om det är bra väder. Annars blir det nog något hemma - och sedan ut och kolla någon brasa.

mvh Martin
Medarbetare på Djurfoto.IFokus.se

Anmäl
2008-04-27 01:15 #8 av: fridaas

Jag går i skolan, men ska troligtvis ut på krogen med en del klasskamrater på kvällen, annars tillbringas dagen framför någon film.

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.