Annons:
Etikettrestauranger-kaf-er
Läst 1266 ggr
Anne
2008-05-08 18:57

Kommentera sushirestauranger

Måste tipsa om en ny kul sushisajt!

"Sushikartan.se är en ny sajt där du kan kommentera och recensera sushi-ställen i hela Sverige. Du kan hjälpa till att göra sajten bättre genom att recensera något sushi-ställe du besökt."

Annons:
Bregotta
2008-05-08 19:23
#1

Bra tips! Det är ju väldigt viktigt att det är fräscht när man äter sushi och då kan man ju få tips om det där! Tackar!Skrattande

Anne
2008-05-08 19:25
#2

Ja, det vore jättekul om många skrev in sina recensioner, så man alltid kan vara säker på att hitta fräsch sushi när man är ute och reser :)

chinerunner
2008-05-08 20:12
#3

Suverän länk!

Jag skall kolla in detta ställe vid tillfälle.

AktieTrader
2008-05-09 00:45
#4

Haha, jag har ätit Sushi en gång och tyckte det var ganska trist mat. Jag tänkte att det kanske var ett kasst ställe jag åt på och att det var mycket bättre någon annan stans.

Men nu när jag ser att det var på det bästa stället (Ming Sushi i Halmstad) i sverige enligt topplistan så inser jag att sushi inte är min grej.

[Asta]
2008-05-09 14:25
#5

#4  . fast jag tycker det tar sig i längden. Jag tyckte också Sushi var väldigt trist och att det egentligen var bara Wasabin som smakade något. Men eftersom jag känner folk som gillar sushi så har det blivit flera gånger - jag är inte den som är den utan kan gott äta sådant jag inte är så förtjust i - och jag måste erkänna att nu gillar jag det riktigt skarpt. Det tar lite tid att vänja sig vid de där mildare smakerna - att man verkligen känner dem tränga fram.

fridaas
2008-05-09 14:47
#6

Jag har fått höra att man "måste" äta sushi minst 3ggr innan man tycker om det..

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Annons:
Upp till toppen
Annons: