Annons:
Etikettveggo-vegetariskt
Läst 1497 ggr
johan86an
2/22/09, 11:03 PM

Bra tips tillbehör till vegetarisk blandning?

Hej alla, det är så att jag skall göra en vegetarisk blanding på ris, morötter, ärtor, majs och paprika hade velat köra detta med lite sweet chillie men finns de något annat man kan använda? Någon med bra tips?

Annons:
Honestyisdead
2/22/09, 11:04 PM
#1

Krydda creme fraiche med valfi krydda och blanda i.

Anne
2/23/09, 8:00 AM
#2

Färska örter, till exempel? Det går ju att variera i oändlighet Glad

johan86an
2/23/09, 8:09 AM
#3

Bra förslag från bägge skall försöka köra en kombo av båda faktiskt! Får se om de blir idag eller om de blir till onsdag har ju inte creme fraiche hemma Glad och lönen tog slut för länge sedan Flört

Åsa S
2/25/09, 11:09 PM
#4

Lite protein skulle jag försöka få in i rätten, lite linser eller bönor kanske? Ifall det ska vara helt vegetariskt.

johan86an
2/26/09, 9:11 PM
#5

Bra tips där skall försöka med de till nästa gång gjorde på bara ris och frysisar och så körde jag en Rhode Island och en vitlökssås Glad

Lena82
3/4/09, 3:19 PM
#6

Håller med #1 Creme fraiche, antingen om du kryddar den själv eller köper dem som redan är smaksatta. Eller så har du ju den andra sorten kommer inte på vad den heter, men den är i en liknade förpackning som creme fraiche. Den heter nånting med cuisine.

Annons:
johan86an
3/5/09, 6:23 AM
#7

`#6 Försöker komma på vad du menar har mina aningar! Skall se om de blir grillspett till helgen skall köra ihop nån kall sås till de blir nog Rhode Island för den passar både till kyckling och kött!

Lena82
3/5/09, 8:35 AM
#8

#7 Eventuellt kan jag kolla det idag. Tyvärr är jag väldigt uppbokad idag då vi ska träffa prästen och titta på kyrkan, men kan se om jag hinner stanna till vid affären på vägen hem. Ska kolla vad dem heter så fort jag bara kan.

johan86an
3/5/09, 9:29 PM
#9

Jäkta inte de löser sig tro mig hihi.

Lena82
3/6/09, 3:48 PM
#10

#9 Idag ska jag faktiskt till affären ska kolla namnet på dem och sen läger in det här. Igår hann jag inte då vi var hos prästen i 1 timme och 40 minuter sen var det att käka lite och sen åka hem direkt. Tungan ute

Vad mycket det var att gå igenom.

Lena82
3/8/09, 3:31 PM
#11

Nu vet jag vad den heter som jag tänkte på. Den heter Creme Bonjour Cuisine.

Upp till toppen
Annons: