Annons:
Etikettmatprat
Läst 1084 ggr
[Asta]
8/24/09, 10:00 PM

Mattidningar

Jag undrar om ni prenumererar på eller köper några mattidningar? Själv får jag erkänna att det blir mest Buffé för min del, men funderar ibland på något annat. FINNS det något mer än Allt om Mat?

Annons:
Kramis65
8/24/09, 10:07 PM
#1

Coops tidning brukar ju oxå ha recept, Annars brukar jag köpa Allers titt som tätt

// Ulrika

Medarbetare på Frivillig arbetare, sorg ochMatlust En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket. Man behöver inte veta allt, men man kan ta reda på det!

Loucar
8/24/09, 10:10 PM
#2

Jag köper oxå allers, sedan får jag nån sprit/mattidning nån gång per år kommer inte ihåg nu på rak arm vad den heter…..allt om mat finns ju som sagt men det läser jag bara om mamma köpt tycker det är mest reklam i den…..på nätet läser jag tasteline det kan man ju kalla en tidining i internerformat

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

[Asta]
8/24/09, 10:42 PM
#3

Coops tidning får jag också. Med mera eller vad den nu heter igen.

[Norum]
8/25/09, 2:18 PM
#4

Jag har ett provabonnemang på nåt som heter Lätt om mat eller nåt sånt. Blev lite nyfiken en gång och skickade in kupongen. Ibland finns det mer och ibland mindre att läsa i den..

Loucar
8/25/09, 5:01 PM
#5

Kikade lite på vilka som finns detta var vad jag hittade

  • allt om mat
  • bbc good food
  • elle mat och vin
  • journal chocolat
  • laga lätt
  • mat o vänner
  • mat o vänner vin
  • matmagasinet
  • olive
  • gourmet

sedan har vi ju så klart alla veckotidningar som kryllar av recept typ allers, året runt, hemmets veckotidning mfl

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

Honestyisdead
8/25/09, 8:49 PM
#6

Jag läser allt jag får av mamma, vilket brukar vara en blandning :)

Annons:
Chestnut
8/25/09, 10:19 PM
#7

Vi får hem allt om mat och copps tidning (medmera). Tycker allt om mat är bra.

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: