Annons:
Etikettmatprat
Läst 1807 ggr
Loucar
9/7/09, 9:49 PM

Tinas Cookalong

Om en stund startar detta nya program på TV4 fler än jag som ska bänka sig?

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

Annons:
Loucar
9/7/09, 11:05 PM
#1

Fick lite blandade känslor av att se detta program. Tina var lite för fladdrig för min smak känner jag. Allt gick så fort, det hoppades hit o dit i programmet  kändes inte som bra tv-underhållning. Om man jämför med Gordons program så går det fort där oxå men det känns inte lika fladdrigt på nåt sätt. Sedan har de tagit moment från 2 av hans program eller har jag fel?

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

Anne
9/8/09, 10:39 AM
#2

Jag tittade men tyckte inte att det var särskilt bra genomfört. Sen känns det lite feltänk från grunden - inte sådär hemskt många familjer vill nog äta middag framåt nio på en måndag, så jag tror inte att så många faktiskt kommer följa programmet som det är tänkt.

korseett
9/8/09, 11:25 AM
#3

satt i telemöte då så det såg jag inte. Kanske hinner till nästa vecka

chinerunner
9/8/09, 1:55 PM
Honestyisdead
9/8/09, 2:31 PM
#5

Nix, jag gillade det inte. Bara trams tyckte jag.

Chrome
9/8/09, 5:06 PM
#6

Ser knappt på tv. Ser endast på CSI nuför tiden.

MVH Agnes

Annons:
[Asta]
9/9/09, 10:11 AM
#7

Jag tittade inte. Jag gillade inte Gordon Ramsays cookalong så jag tänkte att en kopia är förmodligen inte bättre. Håller även med Anne om tidpunkten.

kali
9/9/09, 5:27 PM
#8

Såg tyvärr inte hela prorammet men det jag hann med var lite flamsigt tycker jag.

Eine
9/9/09, 6:12 PM
#9

Tittade mest för att se vad som lagades.Men jag tycker inte om upplägget med webkameror hos folk.Det stör mycket när ljudet inte går fram genast och man talar i munnen på varandra.Så nej det blir nog ingen fortsättning för mig i alla fall.Däremot lagar hon god mat!

Djäknens Cornish Rex,German Rex och Turkisk Angora

DesK
9/11/09, 9:58 AM
#10

Verkar inte som att upplägget på detta är riktigt lyckat. Får kika på det nästa gång.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Tom-B
9/12/09, 5:39 PM
#11

Alltför fladdrigt. Massa "byta bilder" mellan olika sällskap i bakgrunden. Och där gick inte heller ljudet fram så bra.

Tina är bra och duktig utan alla dessa sidosprång. Och med en trevlig gäst så räcker det mer än nog. En "novisen vid spisen" har allt sjå i världen att hinna med ändå!

Tom

//Tom-B har överlåtit värdskapet för Fiske Ifokus till Hera.

Upp till toppen
Annons: