Annons:
Etikettmatprat
Läst 1833 ggr
Loucar
2/11/10, 3:09 PM

Mattidningar

Vilka mattidningar köper/läser ni?

Jag tycker det finns en uppsjö och att det är svårt att hitta en riktigt bra som inte är nerlusad med reklam.

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

Annons:
Chestnut
2/11/10, 7:40 PM
#1

Allt om mat följer med hem ibland. Visst det är mycket reklam men många goda recept! Speciellt deras grillspecial från förra sommaren - hittade massvis med inspration som räckte långt under sommaren Tungan ute

Har även en premunation på LagaLätt men tycker inte att den är något vidare. Enda bra är att maten är näringsberäknad men det är svårt att hitta något som jag faktiskt kan tänka mig att äta.

Sen har Coop en medlemstidning som jag för tillfället glömt bort vad den heter.. Men där finns en del recept att hämta och de har ofta trevliga reportage! Inte så fasligt mycket reklam heller.

Med vänliga hälsningar
Chess

MaMaMade
2/12/10, 9:10 AM
#2

Den mattidning som genom åren fallit mig mest i smaken är faktiskt Allt Om Mat. För mig som är till största delen kött- o fettätare har den fler recept som går att använda.

Numer har jag inte råd att köpa tidningar men det mesta finns ju ändå att söka på nätet så det gör inte så mycket. Saknar dock känslan av ny tidning, spänningen när man öppnar den o fantasin som kommer igång.

Bergspuman
2/12/10, 10:49 AM
#3

Läser med glädje ICA's tidning Buffé!

Jag är blandkostare, som den äkta apmänniska jag är.

Skrattande

Basset1
2/12/10, 5:38 PM
#4

Jag prenumenerar på svensk jakt och där står det recept på vilt och vilket vin som passar till maten .

Johan

 

Medarbetare på matlust

Loucar
2/12/10, 5:39 PM
#5

Jag läser mest på nätet numer eller i veckotidningarna som Allers. Vilt det ser jag fram emot att få läsa om vi har lite dåligt med viltrecept på sajten.

Hälsningar

Louise

 

Man kan smaka på allt ~ åtminstone en gång

 

Basset1
2/12/10, 5:54 PM
#6

Då ska jag försöka lägga ut lite sådana !

Johan

 

Medarbetare på matlust

Annons:
Upp till toppen
Annons: